logo
امروز : جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۰۹
[ شناسه خبر : ۳۰۲۷۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
در سایه غفلت مسئولان شهرستان زنجان رقم خورد:

خانه امن معتادان متجاهر در زنجان+ فیلم

خانه-امن-معتادان-متجاهر-در-زنجان+-فیلم
یک ملک متروکه در کوی فرهنگ در سایه غفلت مسئولان تبدیل به خانه امنی برای معتادان متجاهر در زنجان شده است.

به گزارش موج رسا; امنیت انواع مختلفی دارد که دولت‌ها همیشه به دنبال ایجاد امنیت بوده‌اند اما بعضا مواردی در سطح شهر‌ها و روستاها اتفاق می‌افتد که امینت روانی و بعضا امنیت فرهنگی و حتی به معنای عام امنیت را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد و باعث بروز برخی نارضایتی‌ها می‌شود.

متاسفانه یکی از این مصادیقی که امنیت جامعه را در یک محله به خطر می‌اندازد وجود خانه امن برای معتادان متجاهر در یک محله است.

متاسفانه وجود یک خانه متروکه در کوی فرهنگ که تبدیل به خانه امن معتادان متجاهر شده است امنیت روانی و فرهنگی این محله را تحت‌الشعاع قرار داده است و موجب بروز نارضایتی‌های مدنی در کوی فرهنگ شده است.

اگر چه مردم فکر می‌کنند که این خانه امن معتادان متجاهر متعلق به شرکت مخابرات زنجان است اما به گفته مدیرکل مخابرات استان زنجان این ملک سال‌ها قبل در مالکیت شرکت مخابرات زنجان بوده است که در سال 1391 به دو شخص حقیقی واگذار شده است.

عدم استفاده از این ملک، و بلااستفاده ماندن آن موجب شده است تا این محل به یک خانه امنی برای افراد ناسالم، ناباب، و معتادان متجاهر شود که امنیت روانی خانواده‌ها را در آن منطقه به خطر انداخته است.

آنچه مورد مطالبه مردم کوی فرهنگ از فرمانداری که مسئول تامین امنیت در شهرستان زنجان است ساماندهی این محل و برخورد با افراد متخلف است تا امنیت روانی به مردم و ساکنان این محله بازگردد.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر