logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۷
[ شناسه خبر : ۳۰۲۶۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل نوسازی و توسعه مدارس استان زنجان در گفتگو با موج رسا:

رفع مشکلات مدارس روستاهای خضر چوپان و تات قشلاقی ماهنشان برعهده آموزش و پرورش است

رفع-مشکلات-مدارس-روستاهای-خضر-چوپان-و-تات-قشلاقی-ماهنشان-برعهده-آموزش-و-پرورش-است
مدیرکل نوسازی و توسعه مدارس استان زنجان رفع عمده مشکلات مدارس روستایی بر عهده آموزش و پرورش است گفت: در این راستا رفع مشکلات مدارس روستاهای خضر چوپان و تات قشلاقی ماهنشان برعهده آموزش و پرورش است.

حمید اسلامی در گفت‌وگو با موج رسا; با بیان اینکه با توجه به شرایط روستاهای صعب العبور مخصوصا روستاهای خضر چوپان و تات قشلاقی از شهرستان ماهنشان استان زنجان  و مدارس متمرکز در آن که دچار نواقص و کمبودهایی هستند اظهار کرد: اداره آموزش و پرورش باید اقدام به ساخت یا اضافه کردن سرویس‌های بهداشتی در مناطق روستایی صعب العبور نمایند.

وی افزود: از جمله وظایف اداره نوسازی و توسعه مدارس استان زنجان مواردی مانند تعمیرات، بررسی سیستم گرمایی و سرمایشی ساختمان مدارس و تعویض پنجره‌های فولادی و قدیمی یا خراب در مدارس است.

مدیر کل نوسازی و توسعه مدارس استان زنجان عنوان کرد: بنا بر این کمبودهایی مانند عدم وجود سرویس بهداشتی در مدارس مخصوصا روستاهای صعب العبور مانند روستاهای خضر چوپان و تات قشلاقی از شهرستان ماهنشان و تامین کمبودهای حاصل بر عهده اداره آموزش و پرورش می‌باشد.

اسلامی گفت: باید در نظر داشت زمانی که اداره نوسازی و توسعه مدارس استان زنجان تعمیرات مربوط به مدارس را عهده دار می‌شود که مدارس مربوطه جزو لیست تعمیرات قید شده باشد.

وی تصریح کرد: اگر مدرسه‌ای در لیست تعمیرات نباشد اداره نوسازی نمی‌تواند نسبت به تعمیرات ضروری مدارس مربوطه اقدام کند برای این منظور به 14  منطقه مذکور از مدارس لیستی برای قید کردن موارد ضروری داده می‌شود.

مدیر کل نوسازی و توسعه مدارس استان زنجان ابراز کرد: مدارسی که مشکلات مربوط به تاسیسات گرمایی یا سرمایی درب و پنجره داشته باشند اداره نوسازی و توسعه مدارس استان زنجان اقدام به رفع مشکلات مربوطه می‌نمایند.

اسلامی اذعان کرد: در مواردی به مدارس به صورت امانی اعتبار داده می‌شود یا هزینه مربوطه به شماره حساب واریز می‌شود تا مسئولین مدارس خود اقدام به رفع مشکلات کنند.

وی تاکید کرد: در موارد دیگر اداره نوسازی و توسعه خود به طور مستقیم اقدام به رفع مشکلات مربوطه می‌کند به شرطی که در لیست مربوط به بر طرف شدن مشکلات مداس مشکل مربوطه قید شده باشد.

در کل 50 نیرو در بحث نظارت بر پروژه‌ها معرفی شده است و در استان زنجان یک هزار رو 600 مدرسه فعالیت دارد.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر