logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۳۲
[ شناسه خبر : ۳۰۲۴۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان در گفتگو با موج رسا:

دشمن نمی‌تواند روحانیت را از مردم جدا کند

دشمن-نمی‌تواند-روحانیت-را-از-مردم-جدا-کند
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: دشمنان اسلام با عمامه پرانی سعی در تخریب روحانیت دارند غافل از اینکه با انجام این کارها هرگز به مقاصد پلید خود دست نخواهند یافت چرا که مردم از روحانیت حمایت می‌کنند.

حجت الاسلام علی ناصر در گفتگو با موج رسا; بیان اینکه روحانیون و مبلغین اسلام وارسان نبی مکرم اسلام در جامعه هستند، اظهار کرد: در زمان غیبت وظیفه تبلیغ اسلام بر عهده روحانیت است.

وی با بیان این که پیامبر اسلام مروج و مبلغ دین اسلام در جامعه بودند و زمانی که اقدام معرفی دین اسلام کردند مورد تمسخر و بی احترامی قرار گرفتند، ابراز کرد: روحانیت در جریانات اخیر مورد حمله بسیاری قرار گرفت که این یک موضوع جدیدی نیست و از گذشته تاکنون وجود داشته است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به وظیفه جامعه روحانیت در عصر غیبت امام زمان (عج)، تصریح کرد: حضور پررنگ روحانیت و علما در جامعه یکی از عوامل مهم رسیدن دین مبین اسلام به دست آحاد مردم است.

وی با اشاره به ظلم حکومت شاهنشاهی که خود را دارای تمدن ۲۵۰۰ ساله معرفی می کرد و استکبار جهانی از آن حمایت می کرد، خاطرنشان‌کرد: حکومت طاغوت به دست یک شخصیت والا مقام جنس روحانیت از بین رفت و نظام اسلامی ثابت کرد که ظلم و ستم در جامعه جایگاهی ندارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان، ابراز کرد: حساسیت نشان دادن به لباس روحانیت در جامعه امروزی یک امر طبیعی می‌باشد با توجه به پوشش روحانیت داشتن دشمن مقوله جدیدی نیست.

حجت الاسلام ناصر با اشار به تعداد شهدای روحانی و طلبه، تصریح کرد: با افتخار می‌توان گفت بیشترین تعداد شهدا در جنگ 8 ساله دفاع مقدس مربوط به قشر روحانیت است.

وی افزود: دشمنان اسلام با عمامه پرانی سعی در تخریب روحانیت دارند غافل از اینکه با انجام این کارها هرگز به مقاصد پلید خود دست نخواهند یافت چرا که مردم از روحانیت حمایت می‌کنند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر