logo
امروز : سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۲
[ شناسه خبر : ۳۰۲۲۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
استاندار زنجان:

اواخر امسال و اوایل سال آینده اهالی کوی فلسطین به مسکن‌های ملی جا‌به‌جا می‌شوند

اواخر-امسال-و-اوایل-سال-آینده-اهالی-کوی-فلسطین-به-مسکن‌های-ملی-جا‌به‌جا-می‌شوند
استاندار زنجان با بیان اینکه اولویت جابه‌جایی با ساکنان کوی فلسطین است، گفت: امیدواریم اواخر سال جاری و اوایل سال پیشرو بتوانیم این جایگزینی را انجام دهیم.

به گزارش موج رسا; محسن افشارچی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: چند سکونتگاه غیر رسمی در استان زنجان وجود دارد که یکی از این سکونتگاه‌ها در بازه‌ای که رئیس جمهور به زنجان تشریف آوردند مقرر بر جابه‌جایی ساکنان این منطقه شد.

وی افزود: مقدمات انجام شده و فرم‌های خاصی به امضا رسیده است و مقرر شده تا این جابه‌جایی به مسکن‌های ملی انجام شود.

استاندار زنجان گفت: به محض اینکه مسکن‌های ملی آماده شدند ساکنان که راضی هستند به صورت توزیع یافته در این مسکن‌ها اسکان داده خواهند شد.

وی اذعان کرد: برای سکونتگاه‌های غیر رسمی دیگری که وجود دارد برنامه‌هایی وجود دارد، با قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) نیز صحبت‌هایی شده که در آینده نزدیک خود را نشان خواهد داد.

افشارچی با بیان اینکه اولویت جابه‌جایی با ساکنان کوی فلسطین است، گفت: عملیاتی شدن این امر در طول زمان انجام می‌شود به عبارتی باید مسکن آماده وجود داشته باشد تا این جابه‌جایی انجام شود با این حال مسکن جایگزین زمانبر است.

وی اذعان کرد: امیدواریم اواخر سال جاری و اوایل سال پیشرو بتوانیم جایگزینی را انجام دهیم. با این حال در مقابل منزل هر کس، مسکنی ارائه خواهیم داد و همراهی لازم را خواهیم داشت.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر