logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۴۱
[ شناسه خبر : ۳۰۲۲۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس شورا هماهمگی تبلیغات اسلامی استان زنجان در گفتگو با موج رسا:

رسانه مهمترین سنگر امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است

رسانه-مهمترین-سنگر-امر-به-معروف-و-نهی-از-منکر-در-جامعه-است
رئیس شورا هماهمگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه هر کس از آحاد ملت در جامعه دچار گناه و غفلت شود بر هر فرد مسلمان واجب است وی را از گناه نهی کنند گفت: رسانه مهمترین سنگر امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است.

حجت الاسلام علی ناصر در گفت‌وگو با موج رسا; با بیان اینکه فتنه همیشه بیانگر یک درس عبرت برای هر قوم و قبیله است، اظهار کرد: نتیجه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باعث شهادت یک شهید غیرت دیگر در جامعه شده است.

وی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی در جهان قد علم کرده و هیبت جبهه باطل زیر سوال رفته است و به همین خاطر جبهه باطل هر ساله با روش‌های مختلف در تلاش است تا در کشور سعی در آشوب جلوه دادن اوضاع مملکت اسلامی می‌کند که در آخر ثمره‌ای برای آنها ندارد.

رئیس شورا هماهمگی تبلیغات اسلامی استان زنجان عنوان کرد: در بحث روایتگری در جامعه متاسفانه ضعف‌هایی دیده می‌شود با توجه به اتفاقات اخیر در جامعه افرای که رسانه در دست دارند قضایای به وجود آمده را به نفع خود تمام می‌کنند.

حجت الاسلام ناصر ابراز کرد: در جریانات اخیر در کشور عینا دیده شده که جبهه باطل با تمام قوا،  با نگرش بر ارزش‌های فرهنگی و رسانه ای و حمایت ویژه به وجود آمده که با فوت یک نفر چه آشوبی در جامعه بر پا شد.

وی گفت: در شهادت شهید الداغی نتوانستیم روایت صحیح را بیان و حد اقل حلاجی کنیم که گاها اتفاقات به وجود آمده برداشت‌های غلط و نا به جا را در اختیار آحاد مردم قرار می‌دهد.

رئیس شورا هماهمگی تبلیغات اسلامی استان زنجان تصریح کرد: بعد از شهادت سردار سلیمانی شاهد بودیم چه حرف و حدیث‌هایی درباره این شهید بزرگوار به وجود آمد زمانی که عظمت یک شهید در جامعه زیر سوال رود ضعف رسانه کاملا مشخص می‌شود.

وی گفت: در پی شهادت یک نفر قاتلین چند ماه طول می‌کشد که پرونده روی کار بیاید و قاتلین مجازات شوند این خود نوعی ضعف محسوب می‌شود.

رئیس شورا هماهمگی تبلیغات اسلامی استان زنجان عنوان کرد: در جریان اغتشاشات اخیر نفراتی که دستگیر شده بودند متاسفانه روند اجرا و احکام پرونده بسیار کند پیش رفت همین امر باعث تشدید اتفاق به وجود آمده در سبزوار شد.

حجت الاسلام ناصر گفت: سکوت برخی افراد و اشخاص درباره شهادت شهید الداغی که در جریان اغتشاشات اخیراصلا کوتاه نمی‌آمدند بر این باور بودند که به حقوق زن در جامعه توجهی نمی‌شود و کسانی که سکوت کردند همانا از قاتلین هستند.

وی افزود: حجاب نیز یک قانون است که باید به آن عمل شود و برنامه‌ریزی مناسبی در این زمینه باید صورت گیرد.

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر