logo
امروز : چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۵
[ شناسه خبر : ۳۰۲۲۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

شکست امپراتوری دروغ؛ علی‌رغم هزینه‌های هنگفت دشمنان

شکست-امپراتوری-دروغ؛-علی‌رغم-هزینه‌های-هنگفت-دشمنان
با اینکه دشمنان، نقشه‌ها و هزینه‌های هنگفتی را برای سقوط جمهوری اسلامی خرج می‌کنند، اما عدم همراهی مردم سبب شکست امپراتوری دروغ شد.

به گزارش موج رسا; به این چرخه دقت کنید: انتشار یک خبر دروغ درباره یک حادثه امنیتی (مثلا مسمومیت در مدارس) بدون هیچ مقدمه و بدون سرنخ میدانی توسط یک رسانه اصلاح طلب با سوابق ضد امنیتی، تکرار این خبر بی‌پایه و اساس توسط رسانه‌های همسو و اکانت‌های خاص، به میدان آمدن رسانه‌های صهیونیستی و آمریکایی، گرا دادن به اراذل و اوباش میدانی و وابستگان گروهک‌های خرابکار برای تولید نمونه‌های میدانی، گسترش ناامنی روانی و هراس اجتماعی، باز شدن پای اظهارات سیاسیون و مسئولین و... تا بالاترین سطوح و نهایتا القای یک دو قطبی بین مردم و تولید نفرت و خشم و البته دامن زدن به ناهنجاری‌های اجتماعی اعم از برهنگی و قتل.   

ظاهرا دوباره این چرخه مشکوک پیش چشم دستگاه‌های قضایی و امنیتی به عنوان متولیان آرامش مردم توسط رسانه‌های زنجیره‌ای به حرکت در آمده است! روزنامه مشکوک اعتماد بدون اینکه کوچکترین خبری با عنوان اسید پاشی طی چند ماه اخیر منتشر شده باشد با انتشار گفتگویی به نقل از یک انجمن گمنام تحت عنوان حمایت از قربانیان اسید پاشی مدعی شده که طی ۴ ماه اخیر ۶ قربانی اسید پاشی شناسایی کرده! در حالی که می‌گوید هیچ دسترسی به افراد برای ریشه‌یابی موضوع ندارد اما با اشاره به نام برخی قربانی‌ها انگیزه آنها را انتقام‌های خانوادگی زوج‌های معتاد و بزهکار از یک دیگر عنوان می‌کند.

اما نکته قابل تامل که مورد توجه رسانه‌های ضد ایرانی وابسته به سرویس‌های خارجی قرار گرفته ارتباط دادن مضحک این خبر بی‌اساس به توطئه سال‌ها قبل در اصفهان با عنوان اسید پاشی زنجیره‌ای با انگیزه مخالفت با پوشش زنان (به تعبیر ضد انقلاب) و... است که عملا دم خروس زمینه‌سازی برای ایجاد تنش‌های رسانه‌ای و میدانی در کشور است.

دقت کنیم این‌ها تماما پمپاژ دروغ امپراتوری دروغین است، روزانه هزاران دروغ توسط رسانه‌هایی همچون بی‌.بی.سی مخابره می‌شود اما نهایت همه این‌ها به شکست امپراتوری دروغ می‌انجاند و لازم است مردم بینش و بصیریت کافی برای شناخت این دروغ‌ها داشته باشند.

حمید احمدی، فعال سیاسی

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر