logo
امروز : دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۴
[ شناسه خبر : ۳۰۲۰۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

بانوان عفیف ایرانی در همه عرصه‌های سیاسی و اقتصادی حضور موفقی دارند

بانوان-عفیف-ایرانی-در-همه-عرصه‌های-سیاسی-و-اقتصادی-حضور-موفقی-دارند
جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: زنان ایرانی با داشتن عفاف و حجاب در تمام زمینه‌ها و عرصه‌های علمی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی موفق بودند.

به گزارش موج رسا; سردار ابوالفضل طهماسبی امروز در جلسه نشست بصیرتی با موضوع عفاف و حجاب ویژه دانشگاهیان در دانشگاه آزاد واحد اسلامی سایت امام(ره ) با بیان اینکه روحانیت در تعیین ارزش‌های انقلاب اسلامی نقش مهمی ایفا کردند اظهار کرد: روحانیت اجازه ندادند یک وجب از خاک کشور دست دشمنان نظام بیفتد.

وی افزود: شهید طارمی از خطه شهید پرور استان زنجان شهرستان ابهر بوده که در کنار سردار سلیمانی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان ابراز کرد: از دیگر افتخارات استان زنجان  تقدیم 3 هزار و 535 شهید به انقلاب اسلامی در جنگ هشت سال دفاع مقدس بوده که شهید مجید شهریاری نمونه‌ای از شهدای دانشمند استان زنجان است.

سردار طهماسبی گفت: شهید مطهری به عنوان محقق، تبیین‌گر و هادی سیاسی بود که اندیشه‌های ایشان در فضای امروز جامعه دیده می‌شود.

وی افزود: پیمودن مسیر عدالت خواهی که از تالیف ایشان نشات گرفته شده است و احترام به آزادی‌هایی که منطبق با چهار چوب اسلام می‌باشد درک صحیح روحانیت نسبت به وظایف خود ریشه انقلاب معنوی قشر روحانیت است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان تصریح کرد: روحانیت پرچمدار نظام و انقلاب هستند که به خاطر همین اقتدار است که دشمنان با ما دشمنی می‌کنند.

سردار طهماسبی عنوان کرد: طبق اذعان دشمن ایران تنها کشوری است که برای آینده بشر برنامه دارد و نظام جمهوری اسلامی به جایی رسیده است که کشورهای بزرگ دیگر باید از نظام جمهوری اسلامی ایران در امور مختلف باید اجازه بگیرند.

وی تاکید کرد: مبادا از حرف‌های دشمن ناامید شویم چرا که نا امیدی بخشی از برنامه‌های دشمن برای کشور است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان تاکید کرد: زنان ایرانی با داشتن عفاف و حجاب در تمام زمینه‌ها از جمله خانه و خانواده، تربیت فرزندان، حضور در عرصه‌های علمی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی موفق عمل نموده و پیشرو از زنان شرقی و غربی هستند.

احمد نقیلو نیز در ادامه این مراسم با تبریک روز معلم و اساتید اظهار کرد: معلم مظهر احترام تکریم هستند.

وی گفت: داعش با حمله خود مرزهای کشور را تهدید نمود مدافعان حرم دست به کار شدند و داعش از بین رفت بعد از این رویداد تمام جهان درگیر بیماری کرونای منحوس شدند در این میان مدافعان سلامت با فداکاری با این ویروس منحوس دست و پنجه نرم کردند و آن را شکست دادند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان ادامه داد: بعد از شکست کرونا طی اتفاقات و حادثه در پاییز سال گذشته عزیزان دیگر تحت عنوان مدافعان امنیت وارد عرصه شده و جو آرام در جامعه بر پا شده است حال نوبت اساتید دانشگاهی است که مدافعان رسالت در جامعه باشند.

نقیلو افزود: هدف مدافعان رسالت و مدافعان امنیت در یک راستا تعریف می‌گردد و از حیث اهمیت باید توجه ویژه ای به نظام تعلیم و تربیت شود و اگر مساله تربیت در جامعه به درستی انجام شود بسیاری از مسائل امنیتی و مشکلات دیگر در جامعه ظهور و بروز پیدا نمی‌کند.

وی تاکید کرد: معلم مظهر ساده زیستی در جامعه می‌باشد و معلم هیچ وقت به دارایی خود افتخار ننموده  بلکه به دانش آموزان و داشته‌های خود افتخار کرده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان عنوان کرد: معلم مظهر عشق و رفاقت است بنابراین اگر بخواهیم به مظاهر تمدن اسلامی ارج بگذاریم و به آنان ارزش و اهمیت قائل شویم.

وی خاطر نشان کرد: اگر بخواهیم کشورمان یک کشور موفق باشد باید به اصول موجود عمل کرده و در این باب باید در جامعه به مقام معلم احترام گذاشته شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر