logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۸
[ شناسه خبر : ۳۰۲۰۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با موج‌رسا:

وزیر صمت نتوانست انتظارات مردم و دولت خصوصا در بحث خودرو را برآورده کند

وزیر-صمت-نتوانست-انتظارات-مردم-و-دولت-خصوصا-در-بحث-خودرو-را-برآورده-کند
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بنده موافق استیضاح وزیر صمت بودم گفت: در زمان تصدی‌گری آقای فاطمی‌امین در پست وزارت صمت برخی قول‌هایی خصوصا در مورد خودرو به دولت و مردم داده شد که عملی نشد.

حجت‌الاسلام مهدی باقری در گفت‌وگو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: فاطمی‌امین، وزیر صمت سابق یکی از مدیران پرتلاش، خوش‌فکر، دغدغه‌مند نسبت به محرومان است اما نکته‌ای که وجود دارد این است که برای بنده امیدواری مردم به این موضوع که قرار است اتفاقات خوبی رخ دهد مهمتر است که چه شخصی وزیر باشد.

وی افزود: به آقای فاطمی‌امین احترام ویژه قائل هستیم؛ حتی در استیضاح قبلی نیز پیشنهاد ما این بود که رئیس جمهور اقدامی انجام دهد که حرمت مدیران حفظ شده و صیانت شود. اگر رئیس جمهور این اراده را داشتند که از خدمات آقای فاطمی‌امین در پست دیگری در دولت استفاده شود به نظر من باید به پیشنهاد دلسوزانه مردم، مسئولانی که نسبت به دولت و نمایندگان نقد دارند یک مقدار توجه می‌کردند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: به نظر بنده اگر زودتر از حال حاضر، فاطمی‌امین جا‌به جا می‌شد و در بخش‌هایی از دولت حضور خیلی قوی و مقتدرانه‌ای داشت دیگر لزومی به استیضاح نبود.

وی ادامه داد: اما چرا ما موافق استیضاح بودیم؟ به این دلیل که در زمان تصدی‌گری آقای فاطمی‌امین برخی قول‌هایی خصوصا در مورد خودرو داده شد که عملی نشد، مردم نیز مطالبه داشتند؛ ما مسئولان پشت صحنه را میدیدیم که حرکت به سمت تعالی است و ایشان در حال تلاش است و میزان تولید خودرو زیاد شده است اما باز انتظارات برآورده نمی‌شد بنابراین موافق استیضاح وزیر صمت شدیم.

حجت‌الاسلام باقری گفت: بنابراین نگاه بنده این بود که به جای آقای فاطمی‌امین؛ وزیر دیگری به شرط اینکه مطالبات مردم را در اولویت بگذارد، سر کار بیاید و در بین تمام تلاش‌ها انرژی خود را بر روی موضوعی همانند بحث خودرو بگذارد و شرایط را ساماندهی کند چراکه آقای فاطمی‌امین دیگر، در مسیری قرار نداشت که این اتفاق رخ دهد با این شرایط ما نمی‌توانستیم قانع شویم که آقای فاطمی‌امین این کار را خواهد کرد! 

وی ادامه داد: در نهایت احترام که به آقای فاطمی‌امین قائل هستیم؛ امیدواریم در پست دیگری که بتوانند ارائه خدمت نمایند. بنابراین موافق با این موضوع شدیم که دیگر به عنوان وزیر صمت ایشان حضور نداشته باشند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر