logo
امروز : پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۸
[ شناسه خبر : ۳۰۱۹۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]

صدر باز هم در لندن دست به دست شد؛ برتری آرسنال در مقابل چلسی بحران‌زده

صدر-باز-هم-در-لندن-دست-به-دست-شد؛-برتری-آرسنال-در-مقابل-چلسی-بحران‌زده
بازیکن اسبق تیم ملی و کارشناس فوتبال کشورمان معتقد است سه تیم مدعی قهرمانی لیگ برتر در سه هفته پایانی باید به دور از بیانیه‌دادن و اعتراض به داوری برای تصاحب جام تلاش کنند.

به گزارش موج رسا; علی اصغر مدیرروستا  درباره حساسیت بالای لیگ برتر در سه هفته پایانی، گفت: حساسیت دیدارهای باقی مانده، جذابیت لیگ را چند برابر کرده است و سپاهان و استقلال با توجه به شرایط جدول منتظر لغزش پرسپولیس هستند. الان قهرمانی دست پرسپولیس است و آنها با ادامه این مسیر می‌توانند جام را بگیرند یا با لغزش، قهرمانی را تقدیم دو تیم دیگر کنند.

مدیرروستا با بیان اینکه هر سه تیم با توجه به سبک فوتبالی که در طول فصل داشته‌اند شایسته قهرمانی هستند، تاکید کرد: امیدواریم در سه هفته باقی مانده شاهد دیدارهای خوبی به دور از تنش و هیاهو و به دور از بیانیه‌دادن باشیم. تیم‌ها یک فوتبال پاک را به نمایش بگذارند و این می‌تواند برای پیشرفت فوتبالمان قدم بزرگی باشد.

کارشناس فوتبال با اشاره به اینکه امیدوارم فوتبال باشگاهی ما به مرحله‌ای برسد که تعداد تیم‌های مدعی هر سال بیشتر شوند، افزود: لیگ قدرتمند باعث رشد بازیکن و مربی می‌شود و فوتبال ما را به ارتقا می‌دهد و به سطح اول آسیا و حتی فراتر از آسیا می‌رساند. تیم ملی الان در سطح آسیا دچار مشکل است و باید تلاش کنیم دوباره به جایگاه اول برگردیم. یک لیگ پویا و جذاب می‌تواند مسیر را راحت‌تر کند، چنانچه باشگاه‌ها یک فوتبال هجومی و مطابق با فوتبال روز دنیا و به دور از هر گونه تنش و دلهره درباره تعویض مربی و مدیر ارائه بدهند، می‌توانند به فوتبالی ملی ما کمک کنند.

وی تصریح کرد: سود یک لیگ پویا که بازیکنان مستعد و شایسته جذب باشگاه می‎‌شوند به تیم ملی می‌رسد و کمک بزرگی برای بالاتر قرار گرفتن تیم ملی در آسیا خواهد داشت. به خصوص که زمان کارلوس کی‌‎روش با توجه ظرفیت و پتانسیلی که فوتبال ایران از نظر استعداد دارد، می توانست خیلی بیشتر پیشرفت کند.

مدیرروستا با بیان اینکه دیگر تنها رفتن به جام جهانی نباید هدفمان باشد، خاطرنشان کرد: صعود به مرحله دوم جام‌جهانی در کنار قهرمانی جام ملت‌ها باید در برنامه تیم ملی قرار بگیرد. معتقدم اگر به سرمربی تیم ملی زمان کافی داده شود، رسیدن به این دو هدف امکان پذیر است اما اگر بخواهیم با اولین ناکامی، سرمربی را تغییر دهیم، به عقب بر می‌گردیم. باید یک برنامه‌ریزی اصولی و بلندمدت برای تیم ملی در نظر گرفته شود و همان فرصتی که به کی‌روش داده شد به قلعه‌نویی هم داده شود تا او چند سالی با تیم کار کند تا به هدفمان برسیم.

کارشناس فوتبال با استقبال از توجه ویژه قلعه‌نویی به لیگ در دوره جدید تیم ملی، گفت: این نوع نگاه ویژه به لیگ کمک می‌کند و انگیزه بازیکنان را بالا می‌برد و این در نهایت سبب پیشرفت فوتبال ملی می‌شود. اگر زمان کی‌روش چنین نگاهی وجود نداشت به دلیل این بود که طرز تفکر خودش را داشت و با فرهنگ ما آشنا نبود.

مدیرروستا اظهار داشت: قلعه نویی یک مربی از دل همین لیگ است و حضور وی و کمک‌هایش در ورزشگاه‌ها سبب می‌شود تا بازیکنان صدرصد توانشان را نشان بدهند و از دل اینها، بازیکنانی شاید چهره شوند و نام‌شان در لیست تیم ملی قرار بگیرد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر