logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۴۲
[ شناسه خبر : ۳۰۱۷۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

صدای «سطل ماست» از «چاقو» بلندتر است

صدای-«سطل-ماست»-از-«چاقو»-بلندتر-است
رسانه‌ها و کسانی که دم از شعار «زن، زندگی ، آزادی» می‌زنند و با بروز اتفاقی مانند «سطل ماست»، سینه سپر می‌کنند! حتی زبانشان درمقابل چاقویی که بر سینه مدافع زنان و دختران رفت، لکنت دارد.

به گزارش موج رسا; 

از شایعه تا واقعیت: در چند روز گذشته تصویر و فیلم رشادت حمیدرضا الداغی جوانی که مانع اراذل اوباش مزاحم دختران سبزواری شد، در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی منتشر شد. همگان دیدند که چگونه الداغی حتی پس از مشاهده سلاح سرد در دست مزاحمین، دست از مقاومت نکشید و تا پای جان از ناموس ایرانی دفاع کرد.

 

هرچند که این تصاویر در رسانه‌های داخلی بازتاب زیادی پیدا کرد اما شبکه های ماهواره‌ای فارسی زبان که کوچکترین اتفاق در ایران را برجسته می‌کنند یا رسانه‌هایی که دم از «زن،زندگی،آزادی» می زنند بی‌تفاوت از کنار این موضوع عبور کردند.

این موضوع از یک سو، سیاست‌های دوگانه رسانه‌های لندنی که یک سطل ماست را تا تیتر یک اخبارشان و می‌کنند و از سوی دیگر شهادت جوانی را که در دفاع از ناموس شهرش جان فدا می‌کند را بایکوت می‌کند نشان می‌دهد.

به طور مثال بی بی سی فارسی و ایران اینترنشنال هیچ کدام مطلبی در اینستاگرام پیرامون شهادت شهید الداغی منتشر نکردند اما چند پست درباره حضور بدون حجاب یک بازیگر زن منتشر کردند.


پست های اخیر بی بی سی فارسی


پست های اخیر ایران اینترنشنال

 

جالب تر آن جا است که بی بی سی فارسی، در زمان حادثه «سطل ماست» نزدیک به ۱۰ پست منتشر و سعی کرد تا این موضوع را به یک بحران تبدیل کند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر