logo
امروز : دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۵
[ شناسه خبر : ۳۰۱۷۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

هفته عقیدتی سیاسی فرصتی برای تقویت و ارتقای بصیرت دینی است

هفته-عقیدتی-سیاسی-فرصتی-برای-تقویت-و-ارتقای-بصیرت-دینی-است-
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت:هفته عقیدتی سیاسی فرصت مغتنمی برای تقویت و ارتقای بصیرت دینی است.

به گزارش موج رسا; همایش گرامیداشت روز عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج با حضور حجت‌الاسلام علی رضایی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین و جمعی از مسئولین در سپاه استان و پاسداران صبح امروز (10)اردیبهشت ماه در سالن اجتماعات نور زنجان برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام حسن بیگدلی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان، با اشاره به نامگذاری سالروز شهادت استاد مطهری به عنوان هفته عقیدتی در سپاه و بسیج، بیان کرد: حوزه نمایندگی سپاه پاسداران نیز در راستای تفکر و اندیشه شهید مطهری محور برنامه‌های خود را معطوف به ارتقای بعد اعتقادی و معنوی کارکنان و بسیجیان کرده است.

وی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حافظ و پاسدار انقلاب و ارزش های انقلاب هستند، گفت:مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرمودند من از سپاه راضی هستم ولی قانع نیستم این نشان دهنده آن است که این نهاد مقدس در این چند دهه به خوبی عمل کرده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان با بیان اینکه یکی از اهداف مجموعه نهاد نمایندگی ارتقاء معنویت و بصیرت دینی در میان کارکنان و خانواده پاسداران است، افزود:خوشبختانه این موضوع در سپاه انصارالمهدی (عج) نیز دیده می شود.

این مسئول با اشاره به اینکه تقویت روحیه جهادی و انقلابی از دیگر محورهای این مجموعه است، تصریح کرد:در همین راستا برنامه های مختلف بصیرتی، اخلاقی، روشنگری و جهاد تبیین در جمع حلقات صالحین و حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج برگزار می‌شود.

حجت الاسلام بیگدلی با اشاره به حدیثی از امام مو کاظم(ع) «ولا نجاة إلا بالطاعة، والطاعة بالعلم والعلم بالتعلم، والتعلم بالعقل يعتقد، ولا علم إلا من عالم رباني، ومعرفة العلم بالعقل، همان دین الهی است. دین برای اطاعت خداست. ارسال رسل، انزال کتب و همه ادیان آسمانی برای اطاعت الهی است»، خاطرنشان کرد:اطاعت انسان از خداوند متعال، آگاه بودن، اخلاص و شجاعت از عوامل رسیدن به سعادت است.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر