logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۹
[ شناسه خبر : ۳۰۱۶۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر کل اداره اموال تملیکی استان زنجان در گفتگو با موج رسا خبر داد:

انهدام ۳۱ تن کالای غیرقابل مصرف در استان زنجان

انهدام-۳۱-تن-کالای-غیرقابل-مصرف-در-استان-زنجان
مدیر کل اداره اموال تملیکی استان زنجان با اشاره به اینکه 159 فقره پرونده کالای غیرقابل مصرف با وزن حدود ۳۱ تن منهدم شد گفت: این کالاها توسط مراجع ذیربط و جهت صیانت از سلامت جامعه، با حضور نماینده محترم دادستان و محیط زیست و سایر ادارات ذیربط، انهدام شد.

غلامحسین مهری در گفت‌وگو با موج رسا;  با بیان اینکه همه کالاها در انبار اموال تملیکی استان با همکاری و تعامل سازمان و مراجع محترم قضایی در اسرع وقت تعیین تکلیف می‌گردد و از رسوب آنها جلوگیری می‌شود اظهار کرد: در حال حاضر فقط کالای رمز ارز و آن هم بخاطر جلوگیری از احتمال استفاده صاحبان آنها از شبکه برق سراسری، و در اجرای بخشنامه ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز ، اجازه فروش را ندارد و مابقی کالاها بصورت مستمر تعیین تکلیف می‌شود.

وی گفت: شرایط تحویل و تحول کالاها در انبارها با توجه به تجهیز آن به سیستم رایانه و اتصال به سامانه‌های سازمان، پیشرفت خوبی داشته است.

مدیرکل اموال تملیکی ابراز کرد: بلافاصله پس از مراجعه کاشفین کالاها از نقاط مختلف استان به اداره کل، تشکیل پرونده و تحویل کالاها و صدور آنی قبض انبار و ثبت اقلام در سامانه عملیاتی سراسری سازمان، در همان روز صورت می‌‌گیرد.

وی عنوان کرد: در سال 1401 تعداد کل ۹۲۴ فقره پرونده به شیوه‌های مختلف در استان تعیین تکلیف شده است.

مهری گفت: از کالاهای تعیین تکلیف شده  تعداد 593 فقره پرونده به فروش رسیده است و تعداد 109 فقره پرونده نیز بر اساس احکام قضایی و صدور حکم برائت به صاحبان کالاها استرداد شده است.

وی اذعان کرد: تعداد 159 فقره پرونده کالا که با وزن حدود ۳۱ تن به علت اعلام غیرقابل مصرف توسط مراجع ذیربط و جهت صیانت از سلامت جامعه، با حضور نماینده محترم دادستان و محیط زیست و سایر ادارات ذیربط، انهدام شده است.

مهری تاکید کرد: تعداد 12 فقره پرونده متروکه نیز در این مدت به گمرک زنجان، اعاده اظهارنامه شده است، که بیش از یک هزار و 600 درصد رشد را نشان می‌دهد.

مهری گفت: ضمنا کالاهای تعداد 47 فقره پرونده نیز بر اساس آرای مراجع قضایی، بلاصاحب تشخیص داده شده، و به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره استان زنجان واگذار می‌شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر