logo
امروز : شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۱۱
[ شناسه خبر : ۳۰۱۶۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان:

اعتراضات معلمان زنجانی در طرح رتبه‌بندی مورد بررسی قرار می‌گیرد

اعتراضات-معلمان-زنجانی-در-طرح-رتبه‌بندی-مورد-بررسی-قرار-می‌گیرد
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه رتبه‌بندی معلمان در استان انجام شده است و 70 درصد از معلمان نسبت به رتبه‌بندی خود رضایت کامل دارند گفت: به همه اعتراضات معلمان زنجانی در این طرح رسیدگی می‌شود.

به گزارش موج رسا; علی اسماعیلی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان زنجان با بیان اینکه رتبه دانشیار معلمان استان زنجان 4 درصد بالای میانگین کشوری است، اظهار کرد: از کل اعتراضات ثبت شده 30 درصد معلمان نسبت به رتبه‌بندی انجام شده اعتراض دارند.

وی با بیان اینکه هدف از رتبه‌بندی تنها مسئله معیشت نیست افزود: معلمان باید برای ارتقای شایستگی خود فعالیت‌های لازم را داشته باشد عنوان کرد: بیش از 65 هزار حکم کارگزینی برای معلمان استان زنجان صادر شده که این رقم قابل توجه است.

وی ابراز داشت: سعی می‌شود به تمام اعتراضات درباره رتبه‌بندی انجام شده ترتیب اثر داده شود تا خدایی نکرده حقی از کسی ضایع نشود.

وی با بیان اینکه درباره مصدومیت‌های دانش آموزان پیگیری‌های لازم انجام شده است تاکید کرد: مصدومیت‌ها ریشه مصدومیت نداشته و اکثرا شیطنت‌های خاص دانش آموزان گزارش شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان ابراز کرد: بسیای از موارد مربوط به قضیه مسمومیت‌ها ناشی از استرس و جو نامناسب موجود در مدارس گزارش شده است.

وی با اشاره به اهداف راهبردی تدوین شده برای سال تحصیلی سال آینده گفت: هدفگذاری‌هایی که برای سال‌های تحصیلی آینده در نظر گرفته شده که عمده‌ترین آنها سوق دادن دانش آموزان به سمت رشته‌های هنرستانی است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر