logo
امروز : جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۸
[ شناسه خبر : ۳۰۱۴۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
کارگر نمونه زنجانی در گفتگو با موج رسا:

کارگران در رونق تولید کشور نقش ویژه‌ای دارند

کارگران-در-رونق-تولید-کشور-نقش-ویژه‌ای-دارند
کارگر نمونه زنجانی با بیان اینکه احیاء تولید در کشور از جمله مواردی است که نباید از آن غفلت کرد گفت: نقش محوری کارگران در رونق تولید رقم می‌خورد.

محمد‌حسین مسننی در گفت‌وگو با موج رسا;  با بیان اینکه اشتغال و امنیت شغلی در سایه تولید میسر می‌شود اظها کرد: تولید ملی یعنی حضور همه جانبه در تمام حوزه‌ها است.

وی افزود: کارگران درعرصه اقتصاد ملی و تحقق اهداف اقتصادی نقش بسزایی دارند. در این شرایط که با اعمال تحریم‌های ظالمانه، اقتصاد کشور با مشکلات ریز و درشت مواجه شده است.

کارگر نمونه استان زنجان عنوان کرد: راه نجات اقتصادی کشور در تولید داخلی است و هرچه تولید رونق بگیرد، کالا و خدمات ایرانی در بازار رونق خواهد گرفت و به تبع آن، اشتغال، بنگاه‌های تولیدی، نیروی کار و سرمایه‌های انسانی تقویت و حفظ می‌شود.

مسننی افزود: بخشی از دغدغه‌های کارگران در خصوص امنیت شغلی است که اگر تولیدات داخلی در کشور افزایش یابد مشکل بزرگی از کارگران حل خواهد شد.

وی اذعان کرد: کارگران از شریف‌ترین اقشار جامعه هستند که با تلاش‌های شبانه روزی و صادقانه خود در راه شکوفایی اقتصادی کشور گام بر می‌دارند.

کارگر نمونه زنجانی ابراز کرد: در حقیقت عامل حرکت هر جامعه‌ای به سوی رشد و تعالی است چنانچه کارگران با انگیزه کافی و بدون دغدغه مشکلات زندگی بتوانند در زمینه رشد، بالا بردن کیفیت و به‌ کار بردن خلاقیت در بخش تولید به ایفای نقش بپردازند در رشد اقتصادی و بهبود وضعیت اقتصادی بسیار موثر خواهد بود.

 

 

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : Dr.Hamidi ] [ ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۷ ]
باعث افتخار دانشگاه ، استان و کشورمون هستن . انشالله موفقیت های روز افزون
[ نام : مهسا ] [ ۰۷:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵ ]
دکتر مسننی افتخار استان و افتخار کشورمون هستن، ورودشون در هر عرصه ای موجب رشد و شکوفایی میشه
فرم ارسال نظر