logo
امروز : پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۹
[ شناسه خبر : ۳۰۱۴۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رعنا بیگدلی کارگر نمونه استان زنجان در گفتگو با موج رسا:

تعهد، انضباط و سخت کوشی از ویژگی‌های کارگران نمونه است

تعهد،-انضباط-و-سخت-کوشی-از-ویژگی‌های-کارگران-نمونه-است
کارگر نمونه استان زنجان با بیان اینکه حساسیت در کار جز اهم موضوعات است گفت: تعهد، انضباط و رعایت مقررات کاری و سخت کوشی از ویژگی‌های کارگر نمونه است.

رعنا بیگدلی در گفت‌وگو با موج رسا; با بیان اینکه مسئولیت پذیری در کار جزء اصلی‌ترین مباحث کارگر به شمار می‌آید اظهار کرد: هر چه این ویژگی‌ها در افراد پر رنگ‌تر باشد قطعا مسئولیت خود را در زمینه مذکور به نحو احسن به انجام خواهد رساند.

وی افزود: زمانی که کار محول شده با مسئولیت‌پذیری همراه شود ۱۰۰ در صد آن کار با پیشرفت روبرو خواهد بود و آموزش در کنار مهارت داشتن در زمینه کاری نیز از نکات مهم است.
کارگر نمونه سال 1402 استان زنجان اذعان کرد: نقش کارگر در عرصه اقتصادی یکی از نکات مهم در زمینه کاری می‌باشد که باید به آن اهمیت داد.
بیگدلی تصریح کرد: با توجه به حجم کاری زیاد در محیط کار باید به این نکته داشت که کار زمانی خروجی مناسبی دارد که در همان روز شروع و پایان پذیرد و به زمان یا موقعیت دیگر واگذار نشود.
وی تاکید کرد: کسب مهارت و آموزش در بهبودی و پیشرفت کار و حرفه مد نظر اهمیت دارد و باعث افزایش اعتماد به نفس در افراد، افزایش سطح علمی و بالا بردن راندمان کاری می‌گردد.
کارگر نمونه سال 1402 استان زنجان ابراز کرد: امنیت شغلی از نظر یک کارگر یعنی داشتن فکر و خیال آسوده از فردای خود و موقعیت شغلی که در آن قرار دارد و مسئولیت هایی که در این باره تقبل کرده است.
بیگدلی تصریح کرد: با توجه به شرایط پیش آمده و افزایش نرخ تورم، شرایط نامساعد اقتصادی، فشارهایی که به دلیل گرانی‌ها بر دوش کار فرما و قشر ضعیف کارگری و افرادی که صاحب صنعت هستند سنگینی می‌کند باعث کاهش امنیت شغلی و افزایش دغدغه و نگرانی‌های قشر کارگری شده است.
وی افزود: همه شرایط حاضر دست به دست هم داده تا عملکرد را در حوزه‌های مختلف کاری تحت پوشش قرار دهند.
کارگر نمونه سال 1402 استان زنجان عنوان کرد: عملکرد یک کارگر زمانی عملکرد محسوب می‌شود که بتواند با مسئولیت و اعتماد به نفس بالا تمام مسئولیت‌های محول شده را به خوبی انجام دهد. 
وی تاکید کرد: امید است مسئولان مربوطه به وعده‌های خود درباره حل مشکلات تورم جامه عمل پوشانده و از کارگران حمایت‌های لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر