logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۲۷
[ شناسه خبر : ۳۰۱۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان خبرداد

کشف محموله قاچاق به ارزش بیش از دو میلیارد ریال در زنجان

کشف-محموله-قاچاق-به-ارزش-بیش-از-دو-میلیارد-ریال-در-زنجان

جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان با اشاره به کشف کالا قاچاق در استان زنجان گفت: این محموله به ارزش به از دو میلیارد ریال بود.

جعفر کردلو در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; مبارزه با قاچاق کالا را یکی از مهمترین اولویت‌های پلیس در سال جاری دانست و اظهار کرد: برخورد با قاچاق کالا به منظور حمایت از تولید داخلی افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به توقیف دو دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ و پراید در محور بیجار قیدار تصریح کرد: در بازرسی از این دو خودرو مقدار ۴۶ هزار قلم لوازم آرایشی بهداشتی ، ۱۰ دستگاه جارو برقی ، تعداد ۹ دستگاه آبمیوه گیر ، تعداد ۸۰ عدد فلاکس چای ، ۴۵ دستگاه مخلوط کن و ۶۰ عدد ماهی تابه قاچاق به ارزش تقریبی دو میلیاردو ۱۰۰ میلیون ریال کشف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان خاطر نشان کرد: در این راستا دو نفر قاچاقچی دستگیر شدند که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی

کشف ۲۹۱ دستگاه تلفن همراه قاچاق در زنجان

وی با اشاره به مبارزه جدی با قاچاق کالا از کشف ۲۹۱ دستگاه تلفن همراه قاچاق به ارزش ۳ میلیارد ریال خبرداد.

کردلو ابراز کرد: به دنبال دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی اقدام به قاچاق گوشی تلفن همراه می نماید رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان خدابنده قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی خودرو حامل کالای قاچاق در محور بیجار قیدار شناسایی و توقیف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان خاطر نشان کرد: در بازرسی از خودرو توقیفی تعداد ۲۹۱ دستگاه تلفن همراه قاچاق به ارزش تقریبی ۳ میلیارد ریال کشف شد و متهم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی فرستاده شد.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر