logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۳
[ شناسه خبر : ۳۰۱۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
سرمربی تیم ملی کاراته نوجوانان:

مسابقات انتخابی تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی اسپانیا برگزار می‌شود

مسابقات-انتخابی-تیم-ملی-برای-حضور-در-مسابقات-جهانی-اسپانیا-برگزار-می‌شود

سرمربی تیم ملی کاراته نوجوانان از برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی اسپانیا خبر داد.

حسن روحانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته در رده‌های نوجوانان و جوانان اظهار کرد: این مسابقات در اصفهان برگزار می‌شود.

وی افزود: مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته نوجوانان و جوانان در تاریخ 4 تا 6 مرداد‌ماه برگزار می‌شود.

سرمربی تیم ملی کاراته نوجوانان با بیان اینکه برای تماشای این رقابت‌ها عازم اصفهان هستم، عنوان کرد: مسابقات جهانی اسپانیا قرار است آبان ماه امسال برگزار شود.

وی بیان کرد: نفرات برتر مسابقات انتخابی را به مسابقات اسپانیا اعزام می‌کنیم که امیدواریم در این مسابقات نیز نتایج خوبی کسب کنیم.

روحانی در مورد شانزدهیمن دوره مسابقات قهرمانی آسیا در فرانسه نیز گفت: در این مسابقات یک رکورد تاریخی را برای کشور رقم زدیم.

وی خاطرنشان کرد: کسب 6 مدال طلا، یک نقره و دو برنز نیتجه‌ای بود که کاراته کاهای نوجوان و جوان در 10 وزن نتیجه خوبی برای کاراته کشور بود.

سرمربی تیم ملی کاراته نوجوانان با بیان اینکه تمام تلاش ما ارتقا جایگاه کاراته در سطح جهان است، اظهار کرد: انتخابی‌های تیم ملی فرصت و راهی برای خودنمایی کاراته کاهایی است که به دنیال حضور در تیم ملی هستند.

وی در مورد حضور کاراته کاهای زنجان در مسابقات انتخابی تیم ملی عنوان کرد: از استان زنجان نیز تعدادی از کاراته کاهای نوجوان و جوان در این مسابقات حضور دارند.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر