logo
امروز : چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۲
[ شناسه خبر : ۳۰۰۹۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاندار زنجان:

نصب دستگاه‌های سرجین بافت با حل مشکلات قضایی آغاز شد

-نصب-دستگاه‌های-سرجین-بافت-با-حل-مشکلات-قضایی-آغاز-شد
استاندار زنجان با اشاره به اینکه مشکلات قضایی شرکت سرجین بافت حل شده و این شرکت در حال پیشرفت است گفت: خوشبختانه دستگاه‌ها نیز در حال نصب می‌باشد.

به گزارش موج رسا; محسن افشارچی امروز در اولین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان زنجان ضمن تبریک روز کارگر اظهار داشت: کارگران به عنوان موتور محرکه و بازوان پرتوان هر جامعه‌ای، همواره ایفاگر نقشی مهم و اساسی در راه نیل به رشد، تعالی و شکوفایی هستند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه بهتر است مدیران بانک‌ها که در پرداخت تسهیلات به صنایع مقاومت می‌کنند بازدیدی از صنایع داشته باشند، گفت: اگر صنایعی که در انتظار دریافت تسهیلات هستند مورد بازدید قرارگیرند یقینا دید متفاوتی به مدیران بانک‌ها خواهند داد.

استاندار زنجان با اشاره به مسائل مطرح شده پیرامون شرکت کمیا زیست پارسیان که یک شرکت دانش‌بنیان تولید کننده دارو و مکمل آن است، گفت: این صنعت جزو صنایع پاک با ارزش افزوده بالا است و حمایت از این شرکت می‌تواند اتفاقات خوبی را در استان رقم بزند.

وی در ادامه در خصوص شرکت سرجین بافت اذعان کرد: مشکلات قضایی سرجین بافت حل شده، شرکت در حال پیشرفت بوده و فرایندهای استعلامی در حال انجام است. خوشبختانه دستگاه‌ها نیز در حال نصب است و شرکت سوریه‌ای، آلمانی و ایتالیایی نصب دستگاه‌ها را بر عهده گرفته است.

افشارچی گفت: تلاش می‌کنیم تا بتوانیم وام سرمایه در گردش فراهم شده را نیز به این شرکت توسط بانک ذیربط پرداخت کنیم.

وی در خصوص تصویب مصوبه واحد‌های ریخته‌گری مس و محصول جانبی اکسید روی در شهرک ناجی نیز یادآور شد: برای حل این مشکل بهتر است به مدت یک سال به این واحد‌ها با ظرفیت ۱۵ درصد مجوز داده شود و رفتارسنجی واحد‌ها نیز مورد بررسی قرار گیرد.

وی گفت: طبق اذعان مدیرکل محیط زیست استان زنجان اگر مجوز دائمی ارائه شود امکان تبدیل شهرک مس به شهرک روی وجود دارد بنابراین راه حل فعلی اعطای مجوز یک ساله است.

افشارچی تاکید کرد: ورودی شهرک نیز باید مورد پایش جدی قرار داشته باشد تا پسماند آلوده از استان‌های دیگر وارد استان زنجان نشود.  

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر