logo
امروز : چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۳۲
[ شناسه خبر : ۳۰۰۹۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس انجمن صنفی رانندگان استان زنجان درگفتگو با موج رسا:

وضعیت تورم منجر به افزایش قیمت لاستیک‌ ماشین‌های سنگین شده است

وضعیت-تورم-منجر-به-افزایش-قیمت-لاستیک‌-ماشین‌های-سنگین-شده-است
رئیس انجمن صنفی رانندگان استان زنجان با بیان اینکه افزایش نرخ تورم در بازار باعث نوسانات قیمت در صنعت لاستیک سازی شده است گفت: افزایش 180 درصدی قیمت لاستیک‌ ماشین‌های سنگین در اثر تورم در بازار اتفاق افتاده است.

سعید مصطفوی در گفت‌وگو با موج رسا; با بیان اینکه رانندگان ماشین‌های سنگین دارای مشکلات فراوان در زمینه‌های مختلف کاری هستند اظهار کرد: همه مشکلات توسط وزارتخانه‌ها، مجلس و سازمان‌های مختلف کشوری به صورت منظم پیگیری می‌شود.

وی افزود: از جمله مشکلات رانندگان وسایل نقلیه سنگین گرانی‌های اخیر در رابطه با لاستیک، روغن موتور، سوخت و خدمات بیمه‌ای است.

رئیس انجمن رانندگان استان زنجان عنوان کرد: دخل رانندگان با خرج آنها همخوانی ندارد و این سبب ناراحتی این قشر زحمتکش در این عرصه شده است.

مصطفوی گفت: افزایش لوازم یدکی فیک و قلابی در بازار خرید و فروش اجناس قلابی و نبود برخی قطعات ماشین از جمله مشکلات دیگر رانندگان وسایل نقلیه سنگین است.

وی ابراز کرد: جلسات متعددی در استان با حضور ارگان و سازمان‌های مربوطه شکل گرفته و همکاری‌ و همفکری‌های مناسبی در زمینه حل مشکلات رانندگان انجام شده است.

رئیس انجمن رانندگان استان زنجان تاکید کرد: نرخ کرایه در حمل کالا تاثیرگذار نیست و با توجه به تورم موجود در بازار کرایه‌های رانندگان روند افزایشی نداشته است.

مصطفوی گفت: کمبودها در بخش سوخت نیز حائز اهمیت است که کامیون‌های کشنده 10 درصد کمبود سوخت، کامیون‌های تک 35 درصد و کامیون‌های خاور 45 درصد با کمبود سوخت مواجه هستند.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر