logo
امروز : چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۷
[ شناسه خبر : ۳۰۰۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان خبر داد

ثبت بیش از 12 میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان زنجان

ثبت-بیش-از-12-میلیون-تردد-در-محورهای-مواصلاتی-استان-زنجان-

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان از ثبت بیش از 12 میلیون تردد درمحورهای مواصلاتی استان زنجان درتیرماه سال جاری خبرداد.

به گزارش موج رسا; ایرج دست نشان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به كنترل تردد وسايل نقليه با 58 دستگاه ترددشمار برخط در محورهاي بين شهري استان، در تیرماه سال جاري تعداد 12 میلیون و 280 هزار و 134 تردد وسيله نقليه در 31 مقطع از محورهای مواصلاتي داراي ترددشمار برخط فعال استان زنجان (62 مسیر بصورت رفت و برگشت) ثبت شده ‌است.

وی افزود: در این مدت تعداد ترددها در جادههای کشور حدود 539 میلیون تردد بود که استان زنجان با این میزان تردد رتبه 14 ام کشور را داراست.

این مسئول خاطرنشان کرد: بیشترین تردد در آزادراه زنجان-قزوین(خروجی استان) با 578.309 تردد و محور ابهر-خرمدره با 381.054 تردد و کمترین تردد در محور گرماب- زرینه رود   با 20.824 جابجایی صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: 21 درصد از كل تردد وسايل نقليه به وسايل نقليه سنگين با 6 میلیون و 627 هزار و 8 وسيله نقليه سنگين است.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان یادآور شد: در حالیکه میانگین کشوری 14 درصد بود و استان زنجان در رتبه 7 ام کشور از حیث درصد تردد وسایل نقلیه سنگین در جاده ها قرار دارد.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان افزود:        ميانگين نرخ جريان تردد وسايل نقليه در محورهاي استان در اين مدت، 274 وسيله نقليه در هر ساعت بوده است در حالی که ميانگين كشوري اين نرخ در اين مدت 369 وسيله نقليه است.

دست نشان ادامه داد: استان زنجان در خصوص نرخ جريان تردد وسايل نقليه در محورهاي مواصلاتي، رتبه 15 را در كشور داراست.

وی افزود: نرخ جریان تردد وسايل نقليه سنگين در كل محورهاي مواصلاتي استان زنجان در اين مدت 58 وسیله نقلیه سنگين در ساعت بوده است. در حاليكه ميانگين كشوري اين نرخ 51 وسیله نقلیه سنگين بوده و استان زنجان رتبه 11 را در كشور داراست.

دست نشان یادآورشد: در مجموع محورهای مواصلاتی استان در تیر ماه گذشته روز جمعه 9 تیر بيشترين ترافيك روزانه در جادههای استان با حدود 622.000 وسيله نقليه ثبت شد و کمترین تردد نیز در تاریخ شنبه3  تیر با حدود 282.000 جابجایی در جاده¬های استان بود.//ن

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : ] [ ۰۱:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ ]
اعلام این خبر که همیشه در صدر اخبار مهم استان زنجان است چه اهمیتی دارد 12 میلیون یا 120 میلیون که چی واقعا مدیر محترم از کار های دیگر خود خبر بدهد
فرم ارسال نظر