logo
امروز : شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۰۸
[ شناسه خبر : ۳۰۰۸۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
سرپرست بیمه سلامت استان زنجان:

زوجین نابارور ۵۰ میلیون تومان تسهیلات درمان می‌گیرند

زوجین-نابارور-۵۰-میلیون-تومان-تسهیلات-درمان-می‌گیرند
سرپرست بیمه سلامت استان زنجان گفت: زوجینی که در سال ۱۴۰۱ برای درمان ناباروری خود اقدام کرده‌ بودند ۵۰ میلیون تومان تسهیلات درمان می‌گیرند.

سعید کرمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: وزرات بهداشت و درمان با همکاری وزرات کار، تعاون و رفاه اجتماعی و بیمه‌های پایه مکلف هستند درمان‌های لازم در ارتباط با افرادی که علی‌رغم اقدام به بارداری به مدت یک سال یا بیشتر صاحب فرزند نشدند را تحت پوشش قرار دهد.

وی افزود: قانون مذکور اسفند سال ۱۴۰۰ توسط وزرات بهداشت ابلاغ شد و متعاقب با آن قرارگاه‌های جوانی جمعیت در دانشگاهای علوم پزشکی تشکیل شد.

سرپرست بیمه سلامت استان زنجان گفت: ذیل این قرارگاه‌ها ۹ کمیته تخصصی در حال فعالیت است که یکی از آن‌ها کمیته بیمه با محوریت بیمه سلامت است.

وی عنوان کرد: خدمات درمان ناباروری شامل ویزیت، پاراکلینیک، دارو و لوازم مصرفی و همچنین کلیه خدمات تشخیصی برای زوجین نابارور است که در چهار بسته خدمتی قابل پرداخت است.

کرمی گفت: تسهیلات بانکی به مبلغ ۵۰ میلیون تومان از طریق صندوق بیماری‌های صعب‌العلاج برای زوجین نابارور که در سال ۱۴۰۱ اقدام به درمان ناباروری کرده بودند قابل پرداخت است.

زهرا بیات

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر