logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۶
[ شناسه خبر : ۳۰۰۸۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل راه‌آهن شمالغرب کشور در گفتگو با موج‌رسا:

پروژه دو خطه کردن راه‌آهن زنجان_قزوین در انتظار تزریق اعتبار است

پروژه-دو-خطه-کردن-راه‌آهن-زنجان-قزوین-در-انتظار-تزریق-اعتبار-است
مدیرکل راه‌آهن شمالغرب کشور گفت: پروژه دو خطه کردن راه‌آهن زنجان به قزوین در حال حاضر دارای پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی بوده و در راستای تکمیل قطعات و پرداخت مطالبات پیمانکاران در انتظار تزریق اعتبار است.

<!doctype html>

منوچهر صفری در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; در خصوص دو خطه کردن پروژه راه‌آهن زنجان به قزوین اظهار داشت: برای تکمیل این پروژه ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی افزود: این اعتبار به سه بخش راه‌آهن، استان و سازمان مدیریت تقسیم شده که باید تامین شود.

مدیرکل راه‌آهن شمالغرب کشور گفت: پروژه دو خطه کردن راه‌آهن شمالغرب کشور در حال حاضر دارای پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی است.

وی اذعان کرد: سه پیمانکار هم‌اکنون در حال انجام عملیات اجرایی پروژه هستند اما یکی از پیمانکاران به دلیل مطالبات بالا کار را تعطیل کرده است.

صفری خاطر‌نشان کرد: اگر اعتبارات استانی و سازمان مدیریت تخصیص یابد و مطالبات پرداخت شود این پیمانکار نیز فعالیت خود را آغاز می‌کند.

وی اذعان کرد: برای پرداخت مطالبات پیمانکاران باید ۱۵۰ میلیارد تومان توسط استان و ۲۵۰ میلیارد تومان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی پرداخت شود تا پروژه در محل تعطیل دوباره آغاز به فعالیت کند.

مدیرکل راه‌آهن شمالغرب کشور با بیان اینکه برخی از قطعات تکمیل شده است، گفت: تاکنون برای اجرای این پروژه یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی اذعان کرد: با افتتاح این پروژه حداقل ظرفیت بار برای هر واگن در حرکت، ۱۰ تن افزایش خواهد یافت و از سویی دیگر حمل بار نیز ۷۰ درصد بالا می‌رود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر