logo
امروز : چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۰
[ شناسه خبر : ۳۰۰۶۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

جایگاه‌های سوخت فقط یک کارت سوخت آزاد خواهند داشت

جایگاه‌های-سوخت-فقط-یک-کارت-سوخت-آزاد-خواهند-داشت
مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی استان زنجان با بیان اینکه استفاده از کارت سوخت خودروهای شخصی باید فرهنگ‌سازی شود، گفت: در استان زنجان هریک از سکو‌های بنزین؛ فقط دارای یک کارت سوخت آزاد خواهند بود.

حمید حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه دولت تصمیم دارد به منظور پیشگیری از انحراف خارج از شبکه بنزین و قاچاق آن؛ استفاده از کارت سوخت شخصی را فرهنگ‌سازی کند، اظهار داشت: مقدمات و هماهنگی‌های لازم در این راستا انجام شده است تا بتوانیم مانع از انحراف خارج از شبکه سوخت شویم.

وی افزود: اما این امر به این معنی نیست که در سطح جایگاه‌ها کارت سوخت آزاد ارائه نشود، تا کسی که کارت سوخت ندارد دچار مشکل شود، بنابراین ارایه کارت سوخت ازاد انجام می‌گیرد‌.

مدیر شرکت پخش فراورده‌های نفتی استان زنجان گفت: در تمام جایگاه‌های سوخت استان و کشور به ازای هر سکو یک کارت اضطراری بنزین به نرخ ۳ هزار تومان در لیتر وجود دارد، و دارندگان خودرویی که به هر دلیلی کارت سوخت نداشته باشند، جایگاه‌داران موظف به قرار دادن کارت سوخت در اختیار این افراد هستند.

وی تاکید کرد: اجرای این طرح، به‌معنای جمع‌آوری تمامی کارت‌های سوخت آزاد جایگاه‌داران نیست بلکه به معنای کاهش تعداد کارت‌های آزاد در جایگاه‌های عرضه سوخت است.

حبیبی خاطر نشان کرد: به مردم توصیه می‌کنیم که حتما در مراجعه به جایگاه‌های سوخت، کارت سوخت شخصی به‌همراه داشته باشند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر