logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۳۲
[ شناسه خبر : ۳۰۰۶۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
یاداشت؛

شیــخ پر حاشیه..!!!/ حواشی یا واقعیت‌ها؟

شیــخ-پر-حاشیه..!!!-حواشی-یا-واقعیت‌ها؟-
افکار عمومـی منتظر پاسخ به ابهامات مطرح شده توسط عده‌ای در خصوص نماینده شهرستان‌های مردم ابهر، خرمدره، سلطانیه در مجلس شورای اسلامی هستند.

به گزارش موج رسا; افکار عمومـی منتظر پاسخ به ابهامات مطرح شده توسط عده ای در خصوص نماینده شهرستان های مردم ابهر، خرمدره، سلطانیه در مجلس شورای اسلامی... 

واقعیت "صحت مدرک دکتری" تا "انتقال فرزند به دانشگاه الزهرا تهران" توسط یکی از نمایندگان مجلس استان زنجان.

این روزها با توجه به رصد فضازی مجازی و بررسی مطالبات شکل گرفته مردم از حجت‌الاسلام حسن شجاعی، نماینده مجلس شورای اسلامی منطقه ابهر، خرم‌دره، سلطانیه و نائب رئیس کمیسیون اصل نود، خبرساز و مطرح شده است.

پرسش عمومی که مردم مطالبه پاسخگویی و شفاف‌سازی آن تحت عنوان واقعیت «انتقال فرزند دختر نماینده از شهر بروجرد به دانشگاه الزهرا تهران» و «عدم وجود مدرک دکتری توسط نماینده» را دارند و تا کنون پاسخ رسمی جهت رد یا تأیید این شائبه توسط این نماینده مجلس جهت تنویر افکار عمومی منتشر نشده است.

با رصد پرسش‌ها و پیام‌های مردمی مشاهده می‌شود که دغدغه مردم از آن جهت بیش از پیش پر رنگ‌تر شده است که انتقال دانشجو از دانشگاه شهرهای دیگر با رتبه بالا به دانشگاه‌های مطرح تهران که پذیرش در آنها با رتبه پایین ممکن است، توسط مردم عادی نشدنی و امکان‌پذیر نیست و این عمل نشانگر سوءاستفاده از جایگاه و قدرت بوده و سبب ایجاد زمینه بینش نامناسب نسبت به مسئولین و نظام را در بر دارد.

همچنین در موردی دیگر، در تارنمای مجلس شورای اسلامی، تحصیلات حجت‌الاسلام شجاعی را کارشناسی ارشد ثبت کرده است، در حالی که‌ وی از ایام تبلیغات انتخابات، رسانه‌ها و صفحات مجازی خویش تا اکنون، تحت عنوان "دکتر" خطاب می‌شود که مردم خواستار انتشار تصویر مدرک وی هستند، چرا که استفاده غیرحقیقی از عناوین دکتر و مهندس و ... قانوناً مجاز نبوده و همینطور در ایام تبلیغات علل رأی برخی از مردم نسبت به درجه تحصیلی کاندیداها می‌تواند محتمل باشد.

حال با توجه به شائبه‌ها و پرسش‌های پیش آمده در مورد صحت "مدرک دکتری" تا واقعیت "انتقال فرزند دختر از دانشگاه بروجرد به دانشگاه الزهرا تهران" مردم همچنان در انتظار جوابیه رسمی نسبت به تکذیب یا تأیید این دو موضوع توسط حجت‌الاسلام شجاعی نماینده منطقه ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس یازدهم شورای اسلامی هستند.

به هر حال اگــر این شبهات پاسخ داده نشه، جدای از اعتماد به شخص و ریزش آرا و ....  اعتماد عمومی به جریان دوستدار انقلاب و انقلابی گری ضربه خواهد خورد و بستر های مشارکت عمومی  در انتخابات با چالش هایی مواجه خواهد شد. 

بزرگواران انقلابی هم دغدغه  خود زنی  و ... نداشته باشند چرا که خود زنی را کسانی انجام می دهند که با تابلو انقلابی گری رفتار های ضد انقلابی را انجام می دهند. هم جبهه گی در رعایت اصول  و منش و عمل به موازین است نه شعار و تعصب خشک و نمایش انقلابی گری./م

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : امیر فقی ] [ ۰۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵ ]
آقای .... نماینده مردم خود را تلقی می کند خوب است الان که پایان کار وی در مجلس هست به شایعاتی که در مورد وی مطرح شده است شفاف پاسخ دهند ایشان باید بیایند بگویند کجا از منافع مردم دفاع کرده است در همین اواخر بحث تخلفات صورت گرفته در موضوع چای دبش ، ایشان چه واکنشی را از خود نشان داده است دولت اعلام کرد برخی از مسئولین دخیل از کار برکنار شده آند ایشان بعنوان نماینده مجلس کدام موضع گیری را از خود نشان داده این نشان‌دهنده آن است ایشان بیشتر نماینده و مدافع دولت است تا نماینده مردم و این دفاع بی دلیل نیست ایشان تا تاریخ ۴۰۲/۸/۳ آخرین روز تکمیل مدارک مربوط به ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی سرباز تلقی می شده که ظاهراً از معافیت تحصیلی حوزه استفاده می نموده و با توجه به مقررات جدید ایشان نمی توانسته در انتخابات آتی شرکت کند در همان روز برای ایشان کارت معافیت بدلیل داشتن سه فرزند بیشتر صادر همان روز تحویل ایشان شده همان روز هم ایشان تحویل مبادی مربوطه میدهد تا مدارک وی برای برای ثبت نام تکمیل شود ، سئوال ام این است آیا برای همه مردم این امکان وجود دارد که در یک روز فرآیند صدور کارت صورت پذیرد و در همان روز تحویل شود و همان روز مورد استفاده قرار گیرد اسم این مساعدت را چی میشه گذاشت یک فرد عادی غیر از ثبت درخواست در دفاتر پلیس بعلاوه ۱۰ پس طی مراحل اداری و صدور کارت در شرایط مناسب پس از پانزده روز کارت معافیت خود را از طریق اداره پست دریافت خواهد کرد ، چطور ایشان یک روزه تمام این مراحل را طی کرد ایشان غیر از اینکه رسالت کاری خود را در نمایندگی بخوبی انجام نداده است موجب دلسردی مردم منطقه و کاهش مشارکت مردم در انتخابات شده است ضمن اینکه ایشان در لباس مقدس روحانیت موجب این فرایند شده است لذا شخصا ایشان را به مناظره دعوت می کنم تا موضوعات مطرح شده در خصوص وی مورد واکاوی قرار گیرد
[ نام : ] [ ۰۶:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶ ]
شجاعی به هیچ وجه نماینده انقلاب نبوده و نیست. نماینده انقلاب صداقت و لسان لین و بین دارد نه آنکه.... بگذریم. به نظرم شجاعی حسن آبادی نماینده اقلیتی هستند که گول تبلیغات ایشونو خوردند. حالا هم که گند خودروهای شاسی بلند مجلس دراومده باید به عنوان عضو اصل ۹۰ و نائب رئیس هیات نظارت بر رفتار نمایندگان گندشونو جمع کنند
[ نام : حسین ] [ ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵ ]
متأسفم برا نگارش و خصوصاً تیتر این خبر و متن ، آن هم در چنین شرایطی که عده‌ای دنبال بدنام کردن مسیولین انقلابی و ناامید کردن مردم از نظام و مجلس و دولت انقلابی هستند و ما فقط بخاطر چند مورد حاشیه ای و جزیی ، افراد سودجو و چپی را به اهداف خود می‌رسانیم. امام همین هفته قبل اشاره کردند که به حواشی پرداخته نشود. فارغ از درستی یا نادرستی متن و نگارش ، همین تیتر و خبر برای ناامیدی مردم و جریان انقلابی کافیست. البته منکر نقد دلسوزانه و مشورتی نیستیم ، منتهی این کجا و نقد کجا. امیدوارم خودبصیرت پندار نباشیم.
[ نام : علی اکبر ] [ ۰۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴ ]
سلام این شبهات از طرف مردم نیست عزیزجان از طرف چن تا رقیب و چند تا بچه خرمقدس یعنی به ظاهر مذهبی هست که تند روی دارند رهبری هم از دستشون ناراضی هست مثلاا مطالعه گرند اونایی که بپرسین اصول دین را بلدن ولی معنی و مفهوم آن را درست نمیداند. علی اکبر محقق و نویسنده کتاب تحول
فرم ارسال نظر