logo
امروز : سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۲
[ شناسه خبر : ۳۰۰۲۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاندار زنجان:

اولیا در پیشبرد اهداف برنامه‌های آموزش و پرورش نقش موثری دارند

اولیا-در-پیشبرد-اهداف-برنامه‌های-آموزش-و-پرورش-نقش-موثری-دارند
استاندار زنجان با بیان اینکه اولیا در پیشبرد اهداف برنامه‌های آموزش و پرورش نقش موثری دارند گفت: با افزایش مشارکت مردم در بخش در برنامه‌های آموزش و پرورش بسیاری از مشکلات از برطرف می‌شود.

به گزارش موج رسا; محسن افشارچی امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه بحث رتبه بندی معلمان 11 سال مطرح بوده است و دولت سیزدهم با تمام فشارهای مالی که با آن مواجه بود این موضوع را به سرانجام رساند و اکنون متوسط دریافتی در بخش آموزش و پرورش از سازمان یا دستگاه‌های دیگر بیشتر است.

وی گفت: با توجه به تلخی که در واریز حقوق پایان سال معلمان به وجود آمد و مسببان امر نیز برکنار شدند و یک خود ترمیمی انجام گرفت.

استاندار زنجان ابراز کرد: مسئله رتبه‌بندی باید آگاهانه و عادلانه پیش رود و قطعا درصد بیشتری از معلمان باید از مسئله رتبه‌بندی راضی هستند.

افشارچی تاکید کرد: کسانی که نسبت به مراحل رتبه‌بندی اعتراض دارند باید به اعتراضات با دقت رسیدگی شود و در رتبه‌بندی‌ها مبنا بر افزایش کیفیت باید لحاظ شود.

وی گفت: نکته مهم در زمینه تشکیل جلسات شورای آموزش و پرورش که باید به آن پرداخته شود افزایش مشارکت مردم در حوزه آموزش است.

استاندار زنجان افزود: تقویت اعتماد بین مردم و حاکمیت از ضروریات است و نباید دیواری بین آموزش و پرورش و مردم کشیده شود باید در زمینه‌های مختلف از والدین راهنمایی‌های لازم به عمل آید.

افشارچی با بیان اینکه انجمن اولیا و مربیان باید در مدارس حضور فعال داشته باشند بسیاری از والدین هستند تاکید کرد: از ایده‌های مفید و موثری والدین دانش‌آموزان باید استفاده شود.

استاندار زنجان عنوان کرد: با توجه به مبانی معرفتی دانش‌آموزان و مربیان پرورشی باید خود را از این جهت قوی کنند و در این زمینه انرژی زیادی بگذارند.

افشارچی تصریح کرد: از لحاظ مبانی در کشور غنی هستیم و چیزی کم نداریم با تکیه بر مبانی باید خود را در معرض سوالات نسل جدید قرار دهیم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر