logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۱
[ شناسه خبر : ۳۰۰۲۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
اندر احوالات بخشدار بی‌تجربه ماهنشان؛

انتصاب سلیقه‌ای در محروم‌ترین نقاط استان زنجان/ گزینش‌های مسئله‌دار

انتصاب-سلیقه‌ای-در-محروم‌ترین-نقاط-استان-زنجان-گزینش‌های-مسئله‌دار-
یکی از افراد وابسته به بدنه دولت که رفتارهای خام و پرحاشیه وی موجب کاهش اعتماد عمومی به دولت انقلابی در شهرستان ماهنشان شده؛ این بار با اعمال قدرت و جلوگیری از انتخاب دهیار یکی از روستاها موجب نارضایتی اهالی و دست اندرکاران امر شده است.

به گزارش موج رسا; جوانگرایی یکی از اصول درست مدیریت اجرایی کشور است که متاسفانه برخی از مسئولان استانی با شعار جوانگرایی دست به انتصاب‌هایی زده‌اند که ابهامات بسیاری را به دنبال دارد، توان اجرایی فرد منصوب شده در حد مسئولیتش نیست و این ناتوانی منجر به کاهش اعتماد عمومی نسبت دولت انقلابی و مردمی آیت الله رئیسی شده است.

بخشدار بی‌تجربه و پرحاشیه ماهنشان که هنوز پرونده انتصاب پر ابهام آن در اذهان عمومی باز است و مدیران ارشد استان در پاسخگویی به این اقدام خود بی‌‌اعتنا بوده، سکوت کردند و خود را در برابر مردم پاسخگو نمی‌بینند.

بخشدار ماهنشان که رفتارهای خام و پرحاشیه وی موجب کاهش اعتماد عمومی به دولت انقلابی در شهرستان ماهنشان شده؛ این بار با اعمال قدرت و جلوگیری از انتخاب دهیار یکی از روستاها موجب نارضایتی اهالی و دست اندرکاران امر شد.

یکی از اعضای شورای اسلامی بخش ماهنشان اعلام می کند بخشدار، دهیاری را که از طرف شورای اسلامی انتخاب شده را نمی پذیرد و به صراحت اعلام می‌کند که یکی از کارکنان فرمانداری و یا افرادی که از طرف بخشدار معرفی می‌شوند باید به عنوان دهیار انتخاب شود.

مدیرکل امور روستایی استانداری زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا با بیان اینکه دهیار توسط شورای اسلامی روستا انتخاب و به بخشدار معرفی می‌شود و بخشدار بعد از بررسی‌های اجمالی، فرد در کمیته تطبیق مورد بررسی قرار می‌گیرد، تصریح کرد: بعد از تایید فرد در کمیته تطبیق دهیار توسط فرماندار به اداره کل امور روستایی استانداری معرفی می‌شود و پرونده برای حراست و گزینش ارسال می‌شود، که بعد از تایید حراست و فرد به گزینش معرفی می‌شود.

مدیرکل امور روستایی استانداری زنجان با بیان اینکه بعد از تایید فرد توسط گزینش به فرمانداری اعلام می‌شود تا بخشداری حکم انتصاب دهیار را بزند، تصریح کرد: در جمهوری اسلامی ایران قانون فصل الخطاب است و کسی نمی‌تواند خارج از قانون کاری انجام دهد.

وی بیان کرد: دهیار روستا باید توسط شورا انتخاب شود و بخشدار در این خصوص حق دخالت ندارد.

اگرچه مسئولان استانی شعار خدمت رسانی و رسیدگی به مناطق محروم را سرلوحه فعالیت های خود اعلام می‌کنند، اما با توجه به مسائل پیش آمده در شهرستان محروم استان سوالاتی در افکار عمومی مطرح است.

انتصاب فرد بی‌تجربه در مسئولیت اجرایی که مستقیما با معیشت مردم در ارتباط است چه توجیهی می‌تواند داشته باشد؟!

هزینه آموزش مدیریت به برخی افراد به بهای خدشه بر اعتماد عمومی بر نظام آیا قابل توجیه است؟

با توجه به رویکرد مردمی استاندار زنجان و حضور بی تشریفاتی او در مجامع مردمی انتصاب های اين چنینی چه توجیهی با مش استاندار می‌تواند داشته باشد؟! آیا سازوکار های دیگری در انتصابات مسئولین دخیل است؟!

عملکرد این چنینی برخی مدیران تاثیر گذارتر بر مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف مانند انتخابات، و.... است یا عملیات رسانه ای دشمن؟!

این رسانه ضمن احترام به عملکرد مناسب برخی از مدیران آمادگی دارد هر گونه نقد، نظر و توضیح مردم و مسئولان در حوزه‌های مدیریتی را منتشر کند.

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : ] [ ۰۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵ ]
با سلام و احترام رانت در استان‌های دیگر و می‌توانید در رسانه اطلاع رسانی فرمایید
[ نام : احمد دویران ] [ ۰۶:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۰ ]
این آدم هنوز تازه سقوطش شروع شده ! با رانت اومد تو بخشداری با رانت میخواست بمونه تو نهاد پیشرفت ماهنشان صف اول هیئت ثارالله سینه میزنه ولی درونش کثافت و لجن و همش باندبازیه آقای کحالی سقوط تو شروع شده حالا کجاش و دیدی؟
[ نام : احمد دویران ] [ ۰۶:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۰ ]
این آدم هنوز تازه سقوطش شروع شده ! با رانت اومد تو بخشداری با رانت میخواست بمونه تو نهاد پیشرفت ماهنشان صف اول هیئت ثارالله سینه میزنه ولی درونش کثافت و لجن و همش باندبازیه آقای کحالی سقوط تو شروع شده حالا کجاش و دیدی؟
فرم ارسال نظر