logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۴
[ شناسه خبر : ۲۹۹۹۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرمانده تیپ ۲۱۶ زرهی زنجان:

ارتش با بروزترین تجهیزات نظامی در اوج آمادگی قرار دارد

ارتش-با-بروزترین-تجهیزات-نظامی-در-اوج-آمادگی-قرار-دارد
فرمانده تیپ ۲۱۶ زرهی زنجان گفت: در حال حاضر ارتش به بروزترین تجهیزات که بتواند در مقابل هر تهدیدی بایستد مجهز شده است و در اوج آمادگی رزمی و توان دفاعی قرار دارد.

به گزارش موج رسا; محمدعلی بیرانوند امروز در مراسم بزرگداشت روز ارتش با تبریک ۲۹ اسفند ماه روز ارتش و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۸ سال دفاع مقدس اظهار داشت: نیروهای نظامی یکی از مولفه‌های امنیت و توسعه بوده وجود نیروی نظامی یکی از اصلی‌ترین عوامل بازدارنده است.

وی با بیان اینکه در اوایل انقلاب شرایط سختی برای ارتش وجود داشت، افزود: با توجه به تبلیغات گسترده سوئی که در آغاز جمهوری اسلامی علیه ارتش وجود داشت امام راحل حکیمانه این روز را روز ارتش اعلام کردند. 

فرمانده تیپ ۲۱۶ زرهی زنجان با بیان اینکه در اوایل انقلاب، عوامل ضد انقلاب آشوب‌های گسترده در برخی نقاط آغاز کرده بودند، گفت: در این اوضاع و احوال سیاسی وضعیت ارتش مناسب نبود و ضربه مهلکی به نیروی ارتش به لحاظ نیروی انسانی وارد شده بود، که در این اوضاع نابسان تنها امید ارتش به امام راحل و رهنمود‌های ایشان بود و تنها تکیه گاه ارتش ایشان بودند.

بیرانوند بیان کرد: امام (ره) در تاریخ ۲۶ فروردین ۵۹ بیانیه صادر کردند و ارتش جمهوری اسلامی را ارتش رسول الله اعلام کردند و تاکید بر عدم تعرض و پشتیبانی از ارتش داشتند. و از مردم درخواست حمایت و پشتیبانی ارتش را کردند و با دلگرمی در ارتش موجب پیروزی بر شرایط پر آشوب روزهای نخست انقلاب شدند.

وی با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران در برهه ۸ سال دفاع مقدس در کنار سپاه، بسیج و نیروهای جهادی افتخارات زیادی را رقم زده گفت: در اغلب عملیات‌های مشترک پیروزمندانه بیرون آمدند که نماد این فداکاری تقدیم ۴۸ هزار شهید گلگون کفن ارتش به مردم نظام انقلابی است.

فرمانده تیپ ۲۱۶ زرهی ارتش با بیان اینکه از بدو پیروزی انقلاب تاکنون در خصوص بحث سازندگی و ابادانی نیز ارتش پایاپای مردم پیش رفته گفت: ارتش از هیچ خدمتی فروگذار نکرده و همواره در بلایای طبیعی سیل، زلزله با تمام تجهیزات و امکانات خود در کنار مردم بوده است. همچنین در دوره دو ساله بیماری کرونا ارتش با تمام تجهیزات و بیمارستان خود را فدای ملت کرد.

وی با بیان اینکه نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با مشارکت نخبگان داخل ارتش، شرکت‌های دانش‌بنیان، پشتیبانی نیروهای مسلح اقدام به به روز نمودن یک هزار ۱۰۰ دستگاه تجهيزات نظامی کرده است، ادامه داد: تجهیزات و تسلیحات نظامی با پیشرفته‌ترین تجهیزات به روز شدند.

بیرانوند تاکید کرد: در حال حاضر ارتش به؛ بروزترین تجهیزات که بتواند در مقابل هر تهدیدی بایستد مجهز شده است و ارتش به همراه سپاه پاسداران در اوج آمادگی رزمی و توان دفاعی قرار دارد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر