logo
امروز : دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۲۱
[ شناسه خبر : ۲۹۹۶۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون خدمات شهری شهرداری زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

مخازن زباله در مناطق مختلف شهر زنجان خریداری و نصب می‌شود

مخازن-زباله-در-مناطق-مختلف-شهر-زنجان-خریداری-و-نصب-می‌شود
معاون خدمات شهری شهرداری زنجان گفت: خرید و نصب مخازن زباله در نقاط مختلف شهر زنجان که فاقد مخزن است با اختصاص اعتبار، در دستور کار شهرداری قرار می‌گیرد.

غلامحسن احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه جمع‌آوری زباله در مناطق یک و چهار شهر زنجان به صورت مکانیزه انجام می‌شود، اظهار داشت: البته مشکلاتی در این باره وجود دارد و در بودجه سال جاری این ایرادات مرتفع خواهد شد.

وی افزود: در بودجه سال جاری تعدادی مخزن زباله خریداری و در نقاطی که فاقد مخزن هستند جایگذاری خواهد شد.

معاون خدمات شهری شهرداری زنجان گفت: خرید مخازن زباله نیازمند اعتبار بالایی است با این وجود جزو برنامه‌های اولویت‌دار شهری قرار دارد و در صورت اختصاص خرید انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در معابری که عرض خیابان اجازه دهد این مخازن و سطل‌های زباله تعبیه می‌شود، تصریح کرد: روزانه بیش از ۳۰۰ تن زباله از سطح شهر جمع‌آوری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه با وجود این حجم عظیم زباله حضور به موقع و جمع‌آوری زباله تاثیر بسزایی در نظافت و پاکیزگی شهر دارد، خاطر‌نشان کرد: البته حجم عظیمی از جمع‌آوری به موقع زباله بستگی به همکاری شهروندان دارد، چرا که اگر قرار است شهری پاک و تمیز داشته باشیم، باید مردم در این زمینه همکاری کنند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر