logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۲
[ شناسه خبر : ۲۹۹۵۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

در دربی به‌دنبال تساوی نیستیم

در-دربی-به‌دنبال-تساوی-نیستیم
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: به دربی خواهیم رفت که سه امتیاز را به دست آوریم. تیمی که می‌خواهد قهرمان شود دنبال تساوی نیست.

به گزارش موج رسا; ریکاردو ساپینتو سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست مطبوعاتی پس از پایان بازی با هوار که با پیروزی پر گل تیمش به پایان رسید، اظهار داشت: امروز سه تیم نمایش فوق‌العاده‌ای را به نمایش گذاشتند، استقلال، هوادار و تیم داوری فوق‌العاده بودند.

وی افزود: در نیمه اول هوادار نمایش خوبی را به اجرا گذاشت، ایده خوبی داشتند اما در همه دقایق بازی به مراتب از آنها بهتر بودیم. بعد از اینکه گل سوم را زدیم بازیکنان این تیم رفته رفته اعتماد به نفس خود را از دست دادند اما وقتی گل زدند شانس کمی پیدا کردند، گل چهارم استقلال باعث شد تا آنها انگیزه‌شان را به طور کامل از دست بدهند.

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: استقلال امروز پای خود را روی پدال گاز گذاشت و ادامه داد. من همین ذهنیت را از بازیکنان تیمم می‌خواهم، با قدرت ادامه دهند و به داشتن تک تک بازیکنانم افتخار می‌کنم. هواداران نقش مهمی داشتند. آنها به ورزشگاه آمدند و آرزو دارم تمام ورزشگاه را با تماشاگران استقلال ببینم اما ورزشگاه در حال تعمیر است و چنین چیزی امکان ندارد.

ساپینتو اضافه کرد: پنالتی زدن حسینی تحقیر حریف نبود. تصمیم هیجانی بود نه بی احترامی. وقتی سوت پایان مسابقه زده شد به سمت ساکت الهامی رفتم و به او ماجرا را توضیح دادم.

وی تاکید کرد: من شب‌های فوق العاده‌ای با استقلال داشته‌ام. این یکی از بهترین شب‌هاست. این یکی از آن بازی‌هایی است که لذت بردم. مهم این است که سه امتیاز را گرفتیم.

سرمربی استقلال افزود: به دربی خواهیم رفت که سه امتیاز را به دست آوریم. تیمی که می‌خواهد قهرمان شود دنبال تساوی نیست. مساوی برای ما و پرسپولیس خوب نیست.

ساپینتو گفت: از روزی که به استقلال آمدم ماه‌های زیادی گذشته است. خیلی از رسانه‌ها من را بیرون می‌گذاشتند و می‌گفتند بیرون می‌رود. این فقط چند هفته نبود بلکه در طول چندین ماه اینطور بود. ولی من روی تیم و بازیکنانم تمرکز کردم و این موضوع برایم مهم نیست.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر