logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۱۸
[ شناسه خبر : ۲۹۹۵۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

ظرفیت کاروان‌های هوایی عتبات در ایام عید فطر تکمیل شد

ظرفیت-کاروان‌های-هوایی-عتبات-در-ایام-عید-فطر-تکمیل-شد
ظرفیت کاروان‌های هوایی عتبات برای ایام عیدفطر تکمیل شده و متقاضیان سفر عتبات فقط به صورت زمینی می‌توانند عازم عراق شوند.

به گزارش موج رسا; سفر به عتبات در ایام عیدفطر امسال با استقبال بسیاری همراه شده؛ تا جایی که ظرفیت کاروان‌ها در حال تکمیل است و حتی با بررسی‌های خبرنگار فارس، برای حضور در عتبات در ایام عید فطر هیچ کاروان هوایی برای ثبت‌نام وجود ندارد.

تکمیل ظرفیت کاروان‌های هوایی عتبات

البته برخی از شرکت‌های مجری اعزام وعده داده‌اند که در صورت تأمین پرواز، ظرفیت جدید برای سفر هوایی عتبات ایجاد کنند. اما تاکنون به دلیل بالا بودن نرخ پروازهای عتبات آن هم در تعطیلات این امر محقق نشده است.

با این وجود، ثبت‌نام از متقاضیان سفر زمینی عتبات در ایام عید سعید فطر با توجه به وجود ظرفیت‌های خالی در کاروان‌ها در حال انجام است و زائران می‌توانند به صورت زمینی عازم زیارت عتبات شوند.

هزینه سفر عتبات در ایام عید فطر

هزینه سفر به عتبات در ایام عید فطر به صورت زمینی از پنج تا ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و به صورت هوایی از حدود ۱۲ تا ۱۳ میلیون تومان است. این امر در حالی است که هزینه سفر عتبات نوروزی بیش از ۱۰ درصد گران‌تر بود که اکنون با توجه به حمایت دولت سیزدهم از سفرهای زیارتی، هزینه این سفرها کاهش یافته است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر