logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۱
[ شناسه خبر : ۲۹۹۳۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر‌ فرودگاه زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

هزینه بلیط رفت و برگشت پرواز زنجان_مشهد 2 میلیون تومان اعلام شد

هزینه-بلیط-رفت-و-برگشت-پرواز-زنجان-مشهد-2-میلیون-تومان-اعلام-شد
مدیر‌ فرودگاه زنجان با بیان اینکه پرواز زنجان_مشهد از روز ۴ اردیبهشت از سر گرفته می‌شود گفت: هزینه بلیط پرواز رفت و برگشت فعلا دو میلیون تومان است اما امکان تغییر قیمت وجود دارد.

محمد قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه پیش‌فروش بلیط پرواز زنجان به مشهد از روز ۱۶ فروردین ماه جاری آغاز شده است اظهار داشت: هزینه این پرواز فعلا یک میلیون تومان است و این امکان وجود دارد که هزینه تغییر یابد. 

وی با اشاره به اینکه پرواز زنجان به مشهد در روزهای دوشنبه و پنجشنبه هر هفته توسط شرکت هواپیمایی ماهان از ۴ اردیبهشت‌ماه برقرار می‌شود، افزود: زمان پرواز از فرودگاه مشهد به مقصد زنجان ساعت ۱۰:۳۰ و از فرودگاه زنجان به مقصد مشهد نیز ساعت ۱۳:۳۰ خواهد بود.

مدیر فرودگاه زنجان با بیان اینکه در سال گذشته در مجموع ۳۲ پرواز مسافری از فرودگاه زنجان انجام شد، گفت: ۸ مورد از پرواز‌ها برای تشرف زائران به حج و ۲۴ مورد مربوط به مشهد مقدس بود.

وی با اذعان به اینکه ۱۳۷۲ پرواز غیر مسافری نیز انجام شده بیان کرد: این پرواز‌ها از نوع امدادی، آموزشی، شخصی، باری و نظامی بوده است.

قاسمی اذعان کرد: تداوم پرواز زنجان به مشهد نیازمند استقبال مردم است با این حال برای این پرواز توسط شرکت هواپیمایی ماهان، هواپیمایی با ظرفیت ۸۰ الی ۱۰۰ نفر در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر