logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۴۴
[ شناسه خبر : ۲۹۹۲۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه زنجان:

قدس خاکریز اول جبهه مقاومت است

قدس-خاکریز-اول-جبهه-مقاومت-است
امام جمعه زنجان با بیان اینکه قدس خاکریز اول جبهه مقاومت است گفت: روز قدس روز جهانی است که هرگز فراموش نخواهد شد.

به گزارش موج‌رسا؛ حجت‌الاسلام علی خاتمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر زنجان ضمن تشکر از حضور گسترده و پرشکوه مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، اظهار داشت: قدس خاکریز اول مقاومت است. 

وی با بیان اینکه در گذشته مردم فلسطین با سنگ به مبارزه با صهیونیست می‌پرداخت افزود: اما امروز جبهه مقاومت تا جایی پیش رفته است که با ۱۰۰ موشک دشمنان را هدف می‌گیرد.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه در جنگ‌های شش روزه، ۳۳ روزه، ۲۲ روزه، پنج روزه و دو روزه از کل دنیا دشمنان را حمایت کردند، گفت: اما نتیجه چیزی جز شکست در مقابل مقاومت نبود.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه امام خمینی(ره) نگذاشت مسأله قدس فراموش شود و آن را جهانی کرد، گفت: هر سال علاوه بر روز قدس، در روز برائت از مشرکین هم مسأله فلسطین مطرح می‌شود.

حجت الاسلام خاتمی با بیان اینکه مقاومت در راه حق، پیروزی و یاری و عنایت الهی را در پی دارد، گفت: مردم فلسطین با مقاومت پیروز میدان خواهند بود.

وی با بیان اینکه اتحاد و وحدت در جامعه امری ضروری است گفت: طبق فرموده حاج قاسم سلیمانی جمهوری اسلامی حرم است و اگر این حرم حفظ شود، دیگر حرم‌ها حفظ خواهد شد.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه باید اتحاد بین مردم و مسئولان حفظ شود و اختلاف ایجاد نشود، گفت: دشمن به دنبال ایجاد همین اختلافات است.

وی با اشاره به اینکه در نظام مقدس جمهوری اسلامی باید همه مردم ایران، مسئولان در مقابل توطئه‌های دشمنان دست به دست هم دهند، گفت: باید کل اختلاف‌ها کنار گذاشته شود چراکه اختلاف چیزی است که دشمن به دنبال آن است.

حجت الاسلام خاتمی با اشاره به ۲۹ فروردین، روز ارتش گفت: ارتش در راه دفاع از کشور ایثارگری کرد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر