logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۴۰
[ شناسه خبر : ۲۹۹۲۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 5 دقیقه ]
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا:

ایران به پشتوانه رهبری، آمریکا را در شکستن جبهه مقاومت ناکام گذاشت

ایران-به-پشتوانه-رهبری،-آمریکا-را-در-شکستن-جبهه-مقاومت-ناکام-گذاشت
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به اینکه آمریکا اهدافی از جمله ساماندهی خاورمیانه بزرگ، مقابله با انقلاب اسلامی، حذف حزب‌الله از لبنان و رژیم سوریه و تجزیه عراق و ایران را دنبال میکرد، گفت: اما با نقش‌آفرینی رهبر معظم انقلاب و حاج قاسم سلیمانی این توطئه‌ها خنثی و نقش بر آب شد.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام‌ علی سعیدی امروز در مراسم راهپیمایی روز قدس در زنجان ضمن تشکر از حضور پر شور مردم در این راهپیمایی اظهار داشت: آمریکا و صهیونیست ادعای بزرگ دارند و به امام زمان معترضند، آن‌ها می‌گویند حضرت مسیح ظهور می‌کند و ما باید عرصه را برای ظهور حضرت مسیح و حاکمیت گران همچون آمریکا و یهودیان فراهم کنیم. 

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه یهودیان و صهیونیست‌ها معتقدند که ما باید حکومت واحد جهانی را تشکیل دهیم گفت: آمریکا نیز چنین ادعایی دارد یعنی (موعود گرایی و جهانی). در حالی که این دو ادعا دقیقا در برابر دو ادعای بزرگ ما قرار دارد.

وی با بیان اینکه ما نیز دو ادعای بزرگ و حقیقی داریم و ادعای اول جهانی شدن اسلام است گفت: ادعای دوم این است که آخرین ذخیره الهی ظهور می‌کند و جهان را با تکیه بر مکتب اسلام پر از عدل و داد می‌کند.

حجت‌الاسلام‌ سعیدی با اشاره به اینکه امریکا و رژیم صهیونستی با مطالعاتی که داشته‌اند به مسئله و پدیده آخرالزمانی و آخرین ذخیره الهی یعنی حضرت مهدی(عج) پی برده‌اند، اذعان کرد: چرا زمینه‌سازی ایجاد رژیم صهیونیستی فراهم شد؟ در قرن ۱۹ انگلستان و فرانسه برای دستیابی به ذخایر سوخت ارزان بهترین منطقه را منطقه غرب آسیا انتخاب کردند که با دو مشکل مواجه شدند که مسئله اول امپراتوری عثمانی بود و مسئله دوم فقدان یک محوریتی بود که در منطقه بتواند منافع آن‌ها را تضمین کند. 

وی ادامه داد: بنابراین به فکر افتادند تا رژیمی در منطقه راه‌اندازی کنند که امپراتوری عثمانی را از هم بپاشانند که متاسفانه با وعده‌هایی که به اعراب دادند از هم پاشاندند و به سقوط امپراتوری عثمانی کمک کردند و یک امپراتوری به بیش از ۵۰ کشور تجزیه کردند.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به اینکه در گام دوم به دنبال یک قوم آواره بودند و در نهایت قوم یهود را یافته و در سرزمین مقدس فلسطین اسکان داده و رسمیت بخشیدند، گفت: در نهایت رژیم صهیونیستی شکل گرفت.

وی با اشاره به اهدافی که فرانسه و انگلستان دنبال می‌کردند، اذعان کرد: این اهداف شامل تشکیل امپراتوری از نیل تا فرات، دوم مقابله با خیزش و وحدت جهان اسلام و سوم تسلط بر منابع انرژی فسیلی و چهارم پایگاه مهم برای نفوذ چین و شوری سابق بود.

حجت‌الاسلام‌ سعیدی گفت: جنگ جهانی اول و دوم رخ داد و اروپا با مشکل مواجه شد و خسارات سنگینی متحمل شد، دو جنگ در درون اروپا رخ داد و آمریکا با فاصله زیاد از جنگ پیروز میدان در آمد، این امور مسائلی از جمله یک تخریب و تضعیف اروپا در سایه دو جنگ مهم، پیروزی امریکا در دو جنگ به علت فاصله با میدان نبرد، انتقال سلطه بر منطقه غرب آسیا از انگلستان، فرانسه و امریکا در پی داشت؛ از این فصل متولی رژیم صهیونیستی از انگلستان و فرانسه به آمریکا منتقل شد. دو قطبی شدن جهان و تاثیر ان در اروپا، آلمان شکل گرفت.

وی با اشاره به اینکه آمریکا اهدافی از جمله از ساماندهی خاورمیانه بزرگ، مقابله با آنقلاب اسلامی، حذف حزب‌الله از لبنان و رژیم سوریه و تجزیه عراق و ایران دنبال میکرد، افزود: اما با نقش آفرینی رهبر معظم انقلاب و حاج قاسم سلیمانی این توطئه‌ها خنثی و نقش بر آب شد.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه مکتب تشیع آینده نگری و چشم‌انداز دارد و آینده روشنی برای خود می‌بیند، گفت: در داخل آمریکا مسایلی در جریان است، یک جریان قدرت و ثروت که ترکیبی از سرمایه‌داران و صاحبان کارخانه‌ها را شامل می‌شود و دوم جنگ سالاران و سوم سیاستمداران و مقامات دولتی از جمله ریگان، بوش و ترامپ که از جمله محافظه‌کاران افراطی هستند.

حجت‌الاسلام‌ سعیدی گفت: اما امروز در کشور ایران احیا و ترویج معنویت متکی بر مستندات قطعی، مقابله با امریکا در شکستن جبهه مقاومت و خنثی سازی مهم‌ترین طرح‌های آمریکا در شکل دهی خاورمیانه بزرگ، شکست دادن آمریکا در جنگ ۳۳ روزه انجام شده که از جمله اقدامات راهبردی انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه امریکا تلاش زیادی به شکستن جبهه مقاومت، اشغال عراق، اشغال سوریه انجام داد، افزود: اما تمام این امور با هوشمندی ایران نقش بر آب شد.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به اینکه برخی‌ها متوجه حضور کشور ایران در عراق و سوریه نیستند گفت: باید جنگ را در سرزمین‌های دیگر مهار کنیم تا جنگ به داخل کشور ما کشیده نشود و یکی از شاهکار‌های حاج قاسم سلیمانی انتقال درگیری به خارج از مرز‌های ایران بود برای اینکه ملت ایران در امنیت باشند.  

وی با طرح این سوال که چرا ما از فلسطین حمایت می‌کنیم، تصریح کرد: آمریکا و صهیونیست دو ادعای جهانی‌سازی و موعود گرایی دارند آیا ملت ایران می‌پذیرند تا این پروژه خطرناک انجام شود؟ مستند‌ترین مسیله ما مسیله امام زمان (عج) است و نباید اجازه دهیم آمریکا و صهیونیست چنین اقدامی انجام دهد و ملت ایران امروز پیشتاز ظهور امام زمان است. 

حجت‌الاسلام‌ سعیدی گفت: اگر ما در عراق، سوریه و یمن، غرب آسیا حضور داریم به دلیل رسیدن به یک هدف کلان و آن زمینه‌سازی برای ظهور اخرین ذخیره الهی است.

وی با بیان اینکه ما پرچم‌دار ظهور آخرین ذخیره الهی هستیم، گفت: تنها راه مقاومت است. سه راه بیشتر در مقابل ما وجود ندارد یا اینکه با امریکا بجنگیم که نه آمریکا تمایل به جنگ دارد و نه مصلحت کشور ما این است که وارد این عرصه شویم، دومین فرضیه تسلیم ملت ایران در برابر آمریکا است که این امر محال است و مردم کشور ایران در برابر آمریکا همچنان ایستادگی خواهند کرد و اما سومین راهکار که رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند مقاومت فعال است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر