logo
امروز : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۱
[ شناسه خبر : ۲۹۹۲۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
همزمان با سراسر کشور:

راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور اقشار مختلف مردم در زنجان برگزار شد+فیلم

راهپیمایی-روز-جهانی-قدس-با-حضور-اقشار-مختلف-مردم-در-زنجان-برگزار-شد+فیلم
راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور اقشار مختلف مردم اعم از کودک و جوان، زن و مرد، دهه هشتادی و دهه نودی در شهرستان زنجان و سایر شهرهای استان برگزار شد.

به گزارش موج رسا; با گذشت بیش از چهار دهه از نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، با ابتکار تاریخ‌‌‌ساز و تعیین‌‌‌کننده حضرت امام خمینی(ره)، مسأله فلسطین و آزادی قدس شریف امروز به یک مسئله بین‌‌‌المللی و آرمان جهانی تبدیل شده ‌و موجبات وحدت و یکپارچگی امت اسلامی در حمایت همه جانبه از ملت مظلوم و مسلمان فلسطین را رقم زده و از سوی دیگر رژیم صهیونیستی و جبهه حامی اشغالگری را علی‌رغم هیمنه پوشالی خود بیش از هر دوره تاریخی در ضعف و استیصال قرار داده و این روز‌ها آنچه که بیش از پیش نمود دارد فروپاشی این رژیم صهیونیستی، کودک‌کش جعلی است.

اما روز قدس توسط بنیانگذار انقلاب اسلامی به عنوان یک روز رسمی برای حمایت از مردم فلسطین نامگذاری شده است. امام خمینی (ره) در پیامی خطاب به مسلمین ایران و جهان، آخرین جمعه ماه رمضان را روز قدس نامید و از مسلمانان جهان و دولت‌های اسلامی خواست برای کوتاه کردن دست دولت اسرائیل و پشتیبانان آن به هم بپیوندند.

در این راستا راهپیمایی روز جهانی قدس که امسال متفاوت‌تر و با حضور اقشار مختلف مردم همراه بود، نشان از انزجار این ملت ولایی و شهید ‌پرور از آمریکا و اسرائیل است که امروز به صورت همزمان در سراسر نقاط استان زنجان برگزار شد. زن و مرد، پیر و جوان، دهه هشتادی و دهه نودی با سردادن شعارهایی برضد رژیم جنایتکار صهیونیستی و حامیانش در این تجمع عظیم شرکت کردند.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر