logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۴
[ شناسه خبر : ۲۹۹۰۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 5 دقیقه ]
کارشناس تحلیل‌گر مسائل منطقه و غرب آسیا در گفتگو با موج‌رسا:

رژیم صهیونیستی از داخل در حال فروپاشی است

رژیم-صهیونیستی-از-داخل-در-حال-فروپاشی-است
کارشناس تحلیل‌گر مسائل منطقه و غرب آسیا با بیان اینکه رژیم صهیونیستی از داخل در حال منفجر شدن و فروپاشی است، گفت: نفس آمریکا، اروپا و شخصیت‌های سیاسی، ژنرال‌ها و روشن‌فکران این کشورها به شماره افتاده و از اوضاع رژیم اشغال‌گر قدس به شدت احساس خطر می‌کنند.

سید هادی سید‌افقهی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: مسئله فلسطین دارای چندین گره اعتقادی، سیاسی، سرزمینی با یک کلاف سردرگم بود و هر چه زمان سپری می‌شد صهیونیست غاصب که بر فلسطین ورود یافته بود روز به روز قوانین را به نفع خود البته با همراهی کشور‌هایی همانند آمریکا و اروپا تغییر می‌داد و تاکنون سعی کرده با روش‌های مختلفی خود را حفظ کند و شرایط را برای فلسطین سخت‌تر و فشار را بیشتر کند بلکه فلسطینیان از سرزمین خود خارج شوند.

وی با بیان اینکه امروزه دو جریان صهیونیستی در فلسطین وجود دارد افزود: یکی از این جریان‌ها جریان صهیونیستی یهودی و یک جریان صهیونیستی مسیحی (مسیحیانی که تحت تاثیر آموزه‌های یهودی، دینی و توراتی قرار گرفته‌اند و باور دارند شرط برگشت حضرت مسیح و حکمرانی تا قیامت این است که باید مسیحیان به دولت رژیم کودک‌کش کمک کنند تا خداوند از این قوم راضی شود) می‌باشد. بنابراین این مسیحییان حمایت از این رژیم غاصب را یک وظیفه شرعی و دینی می‌دانند و یک وظیفه سیاسی تلقی نمی‌کنند لذا این قوم خطرناک‌تر از یهودیان سیاسی هستند.

کارشناس تحلیل‌گر مسائل منطقه و غرب آسیا با اشاره به اینکه از سپیده‌دم اعلام ایجاد این رژیم منحوس، نیروی مقاومت فلسطین در مقابل اشغالگری نیز تشکیل شد، گفت: متاسفانه بسیاری از کشور‌های عربی خائن به رژیم غاصب پیوستند و به عادی‌سازی روابط ادامه دادند.

وی عنوان کرد: این شرایط ادامه داشت تا اینکه انقلاب اسلامی پیروز شد با این حال در همان روز‌های ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی مسئله فلسطین و روز قدس توسط امام راحل مطرح شد و آخرین جمعه ماه مبارک رمضان هر سال به این نام نامگذاری شد تا با همراهی مردم و حضور در این راهپیمایی خائنین عرب و حکام نتوانند مسئله فلسطین را دفن کنند.

سید‌افقهی با بیان اینکه مسئله آرمان فلسطین در چند بعد پیروزی‌های بزرگی محقق می‌کند، بیان کرد: امروز نه فقط مردم عرب و جهان اسلام بلکه در پایتخت‌های اروپایی، لندن، پاریس، واشنگتن، مادرید، روم، اقلیت‌های مسلمان، طرفداران آرمان فلسطین نه فقط به خاطر فلسطین تظاهرات می‌کنند، بلکه به خاطر جنایت‌های که علیه مردم یمن، جنین، غزه انجام شده در مقابل سفارت رژیم صهیونیستی تظاهرات می‌کنند.

وی با بیان اینکه امسال روز قدس متفاوت و با شکوهی برگزار خواهد شد، تصریح کرد: مردم با حضور پر شور خود در اقصی نقاط جهان بار دیگر حقانیت وجود فلسطین و نابودی رژیم غاصب را بر زبان خواهند آورد.

کارشناس تحلیل‌گر مسائل منطقه و غرب آسیا با اشاره به اینکه در حال حاضر فرایند جدیدی در درون خود صهیونیست در حال انجام است، گفت: گرگ‌ها در داخل مجموعه خود به جان هم افتاده‌اند و یک حرکت جهنمی و ویرانگر در درون رژیم صهیونیستی به راه افتاده شده است.

وی با بیان اینکه حضرت آقا به طنز فرمودند زمانی بیان کردیم ۲۰ سال بعد دیگر رژیم کودک‌کشی وجود نخواهد داشت اما این رژیم غاصب عجله کرده و خود در حال نابودی خود است ادامه داد: این رژیم جعلی از داخل در حال منفجر شدن است و نفس آمریکا، اروپا و شخصیت‌های سیاسی، ژنرال‌ها و روشن فکران به شماره افتاده و به شدت احساس خطر کرده‌اند، نتانیاهو در حال نابودی پایه‌های حاکمیتی است.

سید‌افقهی با اشاره به اینکه بعد از حمله وحشیانه رژیم غاصب به مردم نمازگذار در مسجد الاقصی، مجاهدان فلسطینی حماس، جهاد اسلامی و دیگران برخورد‌ها را آغاز کردند، گفت: نیروهای مقاومت اعلام کردند که اگر از مسجد الاقصی عقب‌نشینی نکنید حمله خواهیم کرد، در نهایت از چند نقطه حمله آغاز شد که این موضوع بسیار مهم است چراکه در گذشته حمله درونی بود اما در درگیری اخیر اتفاق جدیدی رخ داده و لرزه بر تن رژیم صهیونیستی انداخته است. از جنوب لبنان حمله موشک‌باران به شهرک‌های صهیونیست نشین انجام شد که البته به دلیل گورستان سانسور خبری هیچ اخباری از خسارت منتشر نشد اما این موشک‌ها آن‌ها را بسیار ترساند.

سید‌افقهی ادامه داد: ضربه دوم از غزه در حمایت از مردم نمازگذار بیت‌المقدس، ضربه سوم که برای اولین بار رخ داد از خاک سوریه بود که این بار نتانیاهو احساس وحشت کرد و بسیار محتاطانه برخورد کرد و چند هدف مرده را دوباره مورد اصابت قرار داد چراکه فهمیده در چند جبهه توانایی جنگیدن ندارد.

وی تصریح کرد: این بار نه غزه، بلکه کرانه غربی، مردم سرزمین‌های سال ۱۳۴۸، مردم شهر بیت‌المقدس قیام کردند و از سویی دیگر مسئله انتقام مستشاران ایرانی مطرح است که ممکن است هر آن کشور ما پاسخ دهد بنابراین نتانیاهو نمی‌تواند با چند جبهه مبارزه کند.

کارشناس تحلیل‌گر مسائل منطقه و غرب آسیا اذعان کرد: امروز معادله بازدارندگی، راهبردی به نفع محور مقاومت، مردم فلسطین و جمهوری اسلامی ایران، یمن، عراق است تا در یک اتاق عملیات واحد با یک شعار وحدت در میدان منسجم شوند تا اگر قرار باشد ضربه مهلک زده شود و فرمان صادر شود از چند جبهه حمله آغاز شود.

وی افزود: کم‌کم زمان ضربه فنی کردن رژیم صهیونیستی فرا رسیده است به طوری که این رژیم کودک‌کش هم از درون در حال فروپاشی است و هم اینکه مقاومت اسلامی با شجاعت با بکارگیری شیوه‌های جدید و فنی به صورت سازمان‌یافته در حال مبارزه است و بیش از هر زمان دیگری نابودی این رژیم غاصب به گوش می‌رسد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر