logo
امروز : چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۸
[ شناسه خبر : ۲۹۸۹۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
رئیس حوزه‌های علمیه استان زنجان در گفتگو با موج رسا:

رژیم صهیونیستی کودک‌کش در سراشیبی سقوط قرار گرفته است

رژیم-صهیونیستی-کودک‌کش-در-سراشیبی-سقوط-قرار-گرفته-است-
رئیس حوزه‌های علمیه استان زنجان با بیان اینکه صهیونیست‌ها ثابت کرده‌اند که توان مقابله با جبهه‌های مقاومت منطقه را ندارند گفت: در حال حاضر این رژیم کودک‌کش در سراشیبی سقوط قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام جواد جعفری در گفت‌و‌گو با موج رسا; با بیان اینکه یکی از مسائل مهم که نه تنها دانشمندان بلکه خود رژیم غاصب صهیونیسم را به چالش کشیده است بحث تاریخی و سرنوشت این قوم است اظهار کرد: این قوم حکومتی که تشکیل داده‌اند بیش از 80 سال طول نکشیده است.

وی افزود: زمانی که رژیم غاصب تاریخ حکومت‌های قبل از حکومت حاضر را بررسی کردند به این نتیجه رسیده‌اند که حکومت قبل از تشکیل حکومت جدید هم 80 سال به طول کشیده است و این مسئله آنها را نگران کرده است.

رئیس حوزه‌های علمیه استان زنجان عنوان کرد: از بعد دیگر این قضیه می‌توان به انتخاب نتانیاهو به عنوان نخست وزیر اشاره کرد چرا که خود صهیونیسم کاملا آگاه است که این فرد صلاحیت لازم را ندارد.

حجت‌الاسلام جعفری ابراز کرد: صهیونسیم خود واقف است که همچین شخصی کارنامه سیاه از جمله اختلاس، زدوبندهای سیاسی و اقتصادی دارد و انتخاب همچین فردی کمکی به مدیریت وضع حاضر نخواهد کرد.

وی گفت: با این حال وضع و اوضاع صهیونیسم بدتر از این حرف‌هاست آنها باور دارند که چنین شخصیتی می‌تواند کشور را سر و سامان دهد در حالی که نتانیاهو صلاحیت لازم را ندارد.

رئیس حوزه‌های علمیه استان زنجان تاکید کرد: بعد فاجعه رژیم صهیونیسم اعتراضات و تظاهرات‌ ساکن مردمی برعلیه برنامه‌های ظالمانه نتانیاهو اجرا کرده است.

حجت‌الاسلام جعفری گفت: این‌ها همه گواه این است که این رژیم غاصب با چالشی بزگ و غیر قابل هضم روبرو است و هر روز اعتراضات ابعاد گسترده‌تری به خود می‌گیرد.

وی عنوان کرد: مسئله انتخاب مسئولین در جامعه بسیار مهم است با این وجود رژیم صهیونیسم به بن بست رسیدن توان و قدرت خود را در طی روزهای گذشته رسما شاهد بوده است.

رئیس حوزه‌های علمیه استان زنجان تاکید کرد: آنها سعی دارند رژیم رو به فلاکت خود را نجات دهند و این اعتراضات مردمی بیانگر عملکرد نادرست دولت نتانیاهو است.

وی افزود: حملات مکرری که به سوریه انجام داده است در واقع می‌خواهد اقتدار نداشته خود را به رخ سایر کشورهای تابع خود منتقل کند و به آنها بفهماند که هنوز قدرت لازم را دارد.

حجت‌الاسلام جعفری تاکید کرد: تحلیل‌گران سیاسی این کار و اقدام آنها را حفظ وجه کاذب خود تلقی می‌کنند ولی اصل مسئله این است که اسرائیل در سراشیبی سقوط تندی قرار گرفته است.

وی ابراز کرد: نکته مهم این است اگر جهان اسلام و بعد هم جهان عرب این حقیقت را در نیابند که این دولت ناچیز مقتدر است و اگر در صدد کمک بر این دولت برآیند می‌توانند کمک آمریکا و اروپا را حامی خود نمایند اگر اشتباه را انجام دهند در به تاخیر انداختن نابودی این دولت همکای کردند.

رئیس حوزه‌های علمیه استان زنجان گفت: زمانی که برخی کشورها با توجه به اوضاع موجود سعی در عادی جلوه دادن آن دارند به دولت غاصب کمک کردند مانند نفس مصنوعی که به فرد مرده می‌دهند تا زنده شود در حالیکه این اقدام بی‌فایده است.

رئیس حوزه‌های علمیه استان زنجان تاکید کرد: روز قدس می‌تواند این عادی سازی روابط را شفاف نماید و چهره واقعی صهیونیسم را به جهان اسلام و بشریت نشان دهد و لازم است همه‌ مردم با خانواده در این روز عظیم حضور به هم رسانند.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر