logo
امروز : جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۷
[ شناسه خبر : ۲۹۸۹۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

ناقوس فروپاشی رژیم کودک‌کش صهیونیستی به گوش می‌رسد

ناقوس-فروپاشی-رژیم-کودک‌کش-صهیونیستی-به-گوش-می‌رسد
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان زنجان با بیان اینکه ناقوس فروپاشی رژیم صهیونیستی به گوش می‌رسد گفت: این رژیم غاصب و کودک‌کش برای حفظ حیات چند روزه، دور خود حصار کشیده و بیش از هر زمان دیگری نابودیشان را حتمی می‌دانند.

محمد اسماعیلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه مردم مظلوم فلسطین در شرایطی قرار گرفته‌اند که حق و حقوقشان توسط قدرت‌های استکباری، کشور‌های غربی و آمریکایی پایمال شد، اظهار داشت: در این مقطع که فلسطین اشغال شد به ویژه کشور‌های اسلامی به وظایف خود عمل نکردند چراکه اگر عمل می‌کردند اسرائیلی شکل نمی‌گرفت، فلسطینی‌ها آواره نمی‌شدند و هزاران نفر شهید نمی‌شد.

وی افزود: به دلیل اینکه ملت‌ها و دولت‌ها به تکلیف خود عمل نکردند، یک ملتی در اوج مظلومیت قرار گرفت و چندین میلیون فلسطینی بعد از تشکیل دولت جعلی رژیم صهیونیستی از فلسطین اخراج شدند و به کشور‌های دیگر پناه بردند و بعد از ۷۵ سال هنوز نتوانسته‌اند به کشور خود بازگردند.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان زنجان گفت: بعد از شکل‌گیری جمهوری‌اسلامی به رهبری امام راحل و ایجاد یک دولت اسلامی، امام فرمودند که باید فلسطین احیا شود و حق و حقوق ملت فلسطین به خود برگردد بنابراین آخرین جمعه ماه مبارک رمضان روز جهانی قدس اعلام شد.

وی اذعان کرد: بسیاری‌ها باور نمی‌کردند که با نامگذاری یک روز به نام فلسطین یا قدس؛ حق و حقوق این افراد باز می‌گردد اما در حال حاضر اوضاع به شکلی بازگشته است که فلسطینی‌ها در شرایط بهتر و صهیونیست در شرایط بدتری قرار گرفته‌اند.

اسماعیلی با اشاره به اینکه در دهه‌های گذشته تنها سلاح فلسطین سنگ بود و در جایی که تحت فشار بودند از سنگ استفاده می‌کردند، ادامه داد: هم‌اکنون فلسطین به جایی رسیده است که هر نقطه از رژیم جنایتکار صهیونیستی را اراده کند مورد اصابت موشک قرار می‌دهد.

وی بیان کرد: به برکت وجود امام راحل و جمهوری اسلامی، کل جهان متوجه این موضوع شده است که مقاومت نتیجه می‌دهد و با مقاومت باید از حق و حقوق خود دفاع کرد و خدا نیز بر اساس وعده‌ای که داده است پشتیبان ملت‌های مقاوم است و پیروزی نهایی را به دست خواهند آورد.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان زنجان گفت: امروز بعد از چند دهه برگزاری روز قدس در ایران و سایر کشور‌ها شاهد احیا فلسطین هستند و رژیم موقت صهیونیستی نیز به طور کلی رویا‌های خود را از دست داده و برای حفظ حیات چند روزه خود دور خود حصار کشیده‌ است.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران از همان ابتدا به وظایف خود در قبال فلسطین عمل کرده‌اند، اذعان کرد: روز جهانی قدس هر سال پر شورتر از سال قبل آغاز می‌شود و امسال نیز چنین اتفاقی رخ خواهد داد و نابودی رژیم کودک‌کش در آینده‌ای نه چندان دور رخ خواهد داد.

اسماعیلی با بیان اینکه اسرائیلی‌ها به دلیل اینکه پشتیبانی آمریکایی‌ها و غرب را داشتند بر این تصور بودند که کار فلسطین به اتمام رسیده و چنین ملتی وجود نخواهد داشت، خاطر نشان کرد: اما پیروزی بر فلسطین نزدیک است و ثمره مقاومت مردم و پشتوانه بودن نظام جمهوری اسلامی و سایر کشور‌ها از فلسطین، سبب پاشیده شدن هر چه سریع‌تر رژیم اشغالگر قدس خواهد بود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر