logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۱۰
[ شناسه خبر : ۲۹۸۸۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر زنجان:

دلالان قیمت مسکن‌های ملی تحویلی در زنجان را تا ۳ میلیارد تومان بالا بردند

دلالان-قیمت-مسکن‌های-ملی-تحویلی-در-زنجان-را-تا-۳-میلیارد-تومان-بالا-بردند
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه بحث دلالی در مسکن سبب ایجاد تورم در جامعه در موضوعات مختلف شده است، گفت: متاسفانه با انجام دلالی مسکن‌های ملی، واحد‌های تحویل شده تا ۳ میلیارد نیز به فروش می‌رسد.

به گزارش موج رسا; داود حسنی در نطق پیش از دستور اولین جلسه شورای اسلامی شهر زنجان در سال جدید، اظهار داشت: متاسفانه شهر زنجان با بحث دلالی بازار مسکن، مواجه است. این موضوع در مسکن‌های اقدام ملی نیز کاملا مشهود است.

وی افزود: متاسفانه با انجام دلالی مسکن‌های ملی، واحد‌های تحویل شده تا ۳ میلیارد نیز به فروش می‌رسد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه مقرر بود با اقدام ملی مسکن افرادی که صاحب مسکن نبودند صاحب مسکن شوند، گفت: اما متاسفانه عده‌ای این امتیاز را به فروش می‌رسانند و برخوردی با تخلفاتی که تورم گسترده در جامعه ایجاد کرده است، صورت نمی‌گیرد و صرفا بر جمله تخلف شده تاکید می‌شود اما چه کسی باید با این متخلفان برخورد کند؟

وی با بیان اینکه امیدوارم حداقل برای موضوعات مکانیزمی طراحی شود و از مشکلات مردم کاسته شود گفت: باید راهبردی ارایه شود و مانع این تخلفات شود.

حسنی در ادامه در خصوص موضوع حجاب اذعان کرد: احساساتی که در خصوص حجاب و عفاف در چند ماه اخیر بلد شده بود اکنون کم‌رنگ شده، اما نباید حوزه حجاب و عفاف رها شود باید زوایای پیدا و پنهان حجاب تببین گردد.

وی با اشاره به اینکه برنامه این است تا شیعیان و مسلمانان و خصوصا کشور ما از برنامه اصلی خود که حجاب است فاصله بگیرد و حجاب را کنار بگذارد گفت: در صورتی که نباید چنین اجازه‌ای را داد تا حجاب بانوان در کشورمان از دست برود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه باید از کار‌های احساسی و بی‌فروغ در مسئله حجاب و عفاف جلوگیری شود و باید با فکر‌های نوین در مورد این مسئله پیش رفت، گفت: باید به دنبال تبیین این موضوع با روش‌های جدید و تاثیرگذار باشیم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر