logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۰
[ شناسه خبر : ۲۹۸۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
رئیس سابق دانشگاه زنجان:

10400 دانشجو در دانشگاه زنجان تحصیل می کنند/افزایش رشته های دانشگاه زنجان به 228رشته گرایش

10400-دانشجو-در-دانشگاه-زنجان-تحصیل-می-کنند-افزایش-رشته-های-دانشگاه-زنجان-به-228رشته-گرایش

رئیس سابق دانشگاه زنجان با بیان اینکه 400نفر به عنوان هئیت علمی در دانشگاه زنجان مشغول فعالیت هستند،گفت: هم اکنون بالغ بر ده هزار و 400دانشجو در مقطع های مختلف در دانشگاه زنجان مشغول به تحصیل هستند.

به گزارش موج رسا; خلیل جمشیدی در آیین تودیع و معارفه سرپرست دانشگاه زنجان با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در طی سه سال گذشته اظهار داشت: از جمله افتخارات دانشگاه زنجان این است که در سال 2017 در بین 250دانشگاه اسیایی دانشگاه زنجان موفق به اخذ رتبه 17شده است و به عنوان دانشگاه سبز در کشور شناخته می شود.

وی با اشاره به افزایش تعداد رشته مقطع های دانشگاهی در طی سه سال گذشته ابراز کرد:تعداد رشته های دانشگاهی در هر سه مقطع کارشناسی،کارشناسی ارشد و دکترا افزایش داشته و در مجموع از 182رشته گرایش به 228رشته گرایش رسیده ایم.
رئیس سابق دانشگاه زنجان با با بیان اینکه بنده هیچ قولی در آغاز فعالیت خود نداده ام ، ابراز کرد:خود را عمل گرا دانسته و در طی سه سال گذشته سعی کرده ام به جای ریاست مدیریت درستی داشته باشم.
جمشیدی مردم را صاحبان واقعی کشور دانست و گفت: وابستگی به هیچ حزب و گروهی نداشته و در طول فعالیت خود سعی کرده ام از طیفهای مختلف در تمامی پستها استفاده کنم.
وی افزود: کاستی ها و نواقصی وجود دارد و در دوران مدیریت نیز حاشیه های فراوانی وجود داشت که سعی کردم که این حاشیه ها در مدیریت من تاثیر گذار نبوده و در همان حاشیه ها حل شود.
رئیس سابق دانشگاه زنجان تاکید کرد:موفقیت هایی را در طی سالهای گذشته در جذب هئیتهای علمی داشته ایم که هم اکنون بیش از 400نفر به عنوان هئیت علمی در دانشگاه مشغول فعالیت هستند.
وی ابراز کرد:یکی از کارههای انجام شده مشارکت گروههای آموزشی و کارکنان برای انتخاب روسای دانشکده ها بوده است.
حجت الاسلام قهرمانی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه زنجان نیز با تقدیر از زحمات 3ساله خلیل جمشیدی ابراز کرد: با حضور دکتر نجفیان باید بحث خردمندی، تدبیر و صعه صدر بدر مدیربت دانشگاه جاری شده و ما جز این انتظاری از ایشان نداربم.
وی با بیان اینکه برای رسیدن به اهداف دانشگاه نیازمند مشارکت جمعی هستیم خاطرنشان کرد:شرح صدر به معنای واقعی کلمه مورد توجه بوده و امیدواریم در دوران ایشان بتوانیم قدمهای بلندی را برای توسعه دانشگاه و استان برداریم.
حجت الاسلام قهرمانی تاکید کرد: عاملان و آمران اجتماعی در سرنوشت جامعه باید مشارکت و حضور داشته و اداره دانشگاه به هئیت های عملی واگذار شود.
وی با اشاره به ضرورت پرهیز از ورود دانشگاه به مسائل حاشیه ای خاطرنشان کرد: باید حاشیه سازی نکنیم و بتوانیم فضای ارامی را برای خدمت مدیران ایجاد کنیم.
مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه زنجان تاکید کرد: با درک جایگاه دانشگاه می توانیم در پیشبرد درجات علمی دانشگاه موثر باشیم.
وی تصریح کرد:بابد قدمها برای پیشرفت علمی با شتاب بیشتری برداشته شود و امیدواریم این تغییر و جابه جایی موجبات برکت را فراهم سازد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر