logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۳
[ شناسه خبر : ۲۹۸۵۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
منبع مطلع:

رفتن میرکاظمی از سازمان برنامه و بودجه قطعی شد

رفتن-میرکاظمی-از-سازمان-برنامه-و-بودجه-قطعی-شد-
خداحافظی مسعود میرکاظمی از سازمان برنامه و بودجه قطعی شده است؛ با این حال، احتمال جابجایی یک وزیر نیز در روزهای آینده وجود دارد.

به گزارش موج رسا; مسعود میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به‌زودی از سازمان برنامه و بودجه می‌رود؛ یک منبع مطلع در همین زمینه به خبرنگار تسنیم گفت که آقای میرکاظمی در چند وقت اخیر از رئیس‌جمهور خواسته بود که فرد دیگری جایگزین وی شود.

وی درباره گزینه‌های مطرح شده  برای جایگزینی میرکاظمی نیز گفت که 3 گزینه برای ریاست سازمان برنامه و بودجه وجود دارد که یکی از آنها و محتمل‌ترینشان آقای دکتر داود منظور رئیس فعلی سازمان امور مالیاتی است.

بنا به پیگیری‌های خبرنگار تسنیم مباحثی درباره جابه‌جایی یکی از وزرای اقتصادی دولت هم طی این روزها مطرح شده است که منبع مطلع گفت این موضوع قابل تائید نیست و صرفاً یک موضوع است که درباره آن تا امروز تصمیم خاصی گرفته نشده است.

با این حال، برخی منابع به تسنیم گفتند که احتمال جابجایی وزیر یکی از وزارت‌خانه‌های غیراقتصادی دولت نیز طی هفته‌های آینده وجود دارد. این وزیر بنا به شرایط جسمی، از رئیس‌جمهور خواسته است که درباره ادامه فعالیت او تصمیم بگیرد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر