logo
امروز : پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۳
[ شناسه خبر : ۲۹۸۴۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان در گفتگو با موج رسا:

روز قدس نابودی اسرائیل را در آینده‌ای نزدیک رقم خواهد زد

روز-قدس-نابودی-اسرائیل-را-در-آینده‌ای-نزدیک-رقم-خواهد-زد
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه روز قدس تاثیر خود را بر پیکر صهیونیسم جنایتکار گذاشته است گفت: روز قدس نابودی اسرائیل را در آینده‌ای نزدیک رقم خواهد زد.

حجت‌الاسلام علی ناصر در گفت‌و‌گو با موج رسا; با بیان اینکه تاریخ از صدر اسلام و پیش‌بینی‌هایی که در این باره انجام شده است اظهار کرد: اولیا و انبیای الهی وعده داده شده بودند که زمان تشکیل حکومت اسلامی یک دین به اسم دین اسلام وجود دارد که کاملترین دین الهی است.

وی افزود: طبیعی است که هر کجا حق ایجاد شود حتما مقابل آن یک جبهه باطل تشکیل می‌شود مخصوصا این جبهه باطل بداند که دین یا شخصی قصد مقابله با آنها را دارد اجازه نمی‌دهد چنین شخصی متولد شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان عنوان کرد: حکومت جبهه باطل سعی می‌کند حکومت حق را نابود سازد و اجازه ایستادگی به آن را نمی‌دهد.

حجت‌الاسلام ناصر گفت: یکی از قوم‌هایی که قرآن کریم به آن اشارات متعددی داشته است قوم یهود است از آنجا که قوم یهود خود را برترین انسان‌ها در جهان می‌دانند.

وی تصریح کرد: باید در نظر داشت که این دین یک دین تحریف شده از ادیان الهی است که خلق و خویی که قوم یهود دارند خود را حاکم دنیا می‌دانند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان ابراز کرد: زمانی که بخواهیم دشمنان پیامبر اکرم(ص) را ریشه یابی کنیم که این دشمنی‌ها از کجا سر چشمه و برنامه گرفته‌اند تا توطئه کنند به قوم یهود خواهیم رسید.

حجت‌الاسلام ناصر اذعان کرد: در طول تاریخ قوم یهود این شعار را داشتند که برای جهان باید یهود حکومت، نظارت و  سرپرستی داشته باشد.

وی خاطر نشان کرد: متاسفانه با توجه به ضعف برخی حکومت‌ها در طول تاریخ گروه‌ها و ادیان و مذاهب مختلفی آمدند و به خاطر تفکر و خوی استکبارگری این قوم همیشه مورد ظلم و ستم واقع می‌شدند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان ابراز کرد: بعد از غیبت کبری امام عصر(عج) یک حکومت به نام حکومت انقلاب اسلامی ایران در منطقه‌ای از عالم تشکیل شد.

حجت‌الاسلام ناصر افزود: معمار کبیر انقلاب اسلامی یک شخصیت روشن فکر، یک شخصیت اسلام شناس، یک شخصیت حاکم و سیاستمدار به معنای واقعی بودند.

وی ابرازکرد: امام خمینی‌(ره) از مسیر اصلی بیرون نرفت در راه انقلاب هدف و تکلیف مشخصی داشتند و در سال 1357 به پیروزی رسید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان تاکید کرد: اسرائیل مهد پرورش و تفکر صهیونیسم است و تفکرات ابر قدرت‌هایی مثل آمریکا هم پشتوانه آنها است.

حجت‌الاسلام ناصر گفت: در زمینه انقلاب اسلامی ایران دولت‌های استکبار توطئه‌های بسیار انجام دادند هزینه‌های زیادی را متحمل شدند تا انقلاب اسلامی ایران به وقوع نپیوندد.

وی عنوان کرد: نزدیک به 70 سال پیش تاکنون منطقه‌ای به نام اسرائیل مالک سرزمین فلسطین شده است و شروع به لشگرکشی و راندن مردم از سرزمین خود کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان تاکید کرد: اسرائیل باعث ظلم و ستم کودک کشی نسل کشی‌های در طول تاریخ شده است اگر تاریخ مطالعه و بررسی شود چندین دفتر برای نوشتن ظلم و ستم این قوم برمردم لازم و ضروری است.

حجت‌الاسلام ناصر افزود: انقلاب اسلامی ایران یک مانع و خاری در مقابل چشمان دشمنان است آنها انتظار داشتند انقلاب اسلامی ایران 1 الی 2 سال پا بر جا بماند.

وی گفت: امام سجاد(ع) می‌فرمایند: خدا را شاکریم که دشمنان ما افرادی احمقی هستند اتفاقات افتاده در روز قدس همه قدرت‌های اسلامی را به حرکت بر ضد صهیونیسم وا داشته است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با تاکید براینکه امام خمینی(ره) اسرائیل را غده سرطانی نامیده است عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران مانع رشد این غده سرطانی شد و باعث متولد شدن یک جبهه مقاومت در فلسطین شده که این جبهه زائیده و پرورش یافته انقلاب اسلامی است.

وی افزود: رهبر جبهه مقاومت مانند گذشته پیرو حضرت امام خمینی(ره) بودند و در حال حاضر هم مطیع مقام معظم انقلاب هستند بسیاری از دولت‌ها به خاطر ترسی که از دولت اسرائیل دارند سعی در عادی سازی روابط دارند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان تصریح کرد: بحمدالله آن قدرت و هیبت پوچ اسرائیل شکسته شده است و دیگر بی‌معناست.

حجت‌الاسلام ناصر گفت: امید است در آخرین هفته ماه مبارک رمضان مردم عزیز و همیشه در صحنه انقلاب با حضور پر شور خود در راهپیمایی روز قدس بار دیگر توطئه های استعمارگران را نقش بر آب کنند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر