logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۰۴
[ شناسه خبر : ۲۹۸۱۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
با اقدامی خیرخواهانه انجام می‌شود؛

همت بانوی زنجانی در آزاد سازی زندانیان غیر عمد

همت-بانوی-زنجانی-در-آزاد-سازی-زندانیان-غیر-عمد
ماه رمضان، ماه رحمت و ماه میهمانی خداست ماهی که اینبار بسیاری از گرفتاران در بند آن هم غیرعمد؛ به همت بانوی زنجانی قرار است میهمان خانه‌های خود شوند.

به گزارش موج رسا; آزادی سازی زندانیان جرایم غیر عمد و کمک به سرپرست خانواده در امرا معاش دارای اجر و قرب مضاعف است و افرادی که در این زمینه فعالیت دارند با خدا معامله می‌کنند و نیت بسیاری قربت الله دارند. افردا زیادی به سبب فعالیت خیرین در جامعه از زندان آزاد می‌شود افرادی که به خاطر وضعیت نامناسب مالی و نوسانات بازار مال باخته شده‌اند و ناخواسته در بند زندان اسیر هستند باید اهمیت موضوع در این باره مطرح شود تا بتوان به امید خدا تعداد بیشتری از زندانیان جرائم غیرعمد از زندان آزاد شود و هیچ خانواده‌ای چشم به راه عزیزان خود در زندان نباشد.

در این راستا خدیجه بیگدلی بانوی خیر زنجانی که عضو خیرین خاتم النبیا بوده و مدیریت خانه قرآن ریحانة النبی را بر عهده دارد دراقدامی شایسته شروع به جمع آوری وجه نقدی از آشنایان و فامیل نموده است و سال گذشته نیز موفق به آزادی دو نفر زندانی جرائم غیرعمد از زندان شده است.

وی گفت: قبل از در میان گذاشتن قضیه کمک به آزادی زندانیان با خانواده و آشنایان خود به صورت فی سبیل الله هر آنچه در توان داشتم نسبت به این قضیه آزادی زندانیان هر چند کمک مالی جزئی ولی اقدام می‌کردم.

این بانوی خیر زنجانی ابراز کرد: درباره زندانیانی که قادر به پرداخت جرائم مالی نیستند و به خاطر عدم توانایی در پرداخت جرائم راهی زندان می‌شوند ابتدا تحقیق و بررسی به عمل می‌آید و در مجالسی که فامیل جمع هستند به بحث و گفتگو می‌نشینیم و سعی می‌کنیم مشکل مربوطه با تدابیر به عمل آمده حل شود.

وی ادامه داد: سال گذشته تحقیقی که به عمل آمد درباره خانمی بود که به خاطر 10 میلیون تومان در زندان بسر می‌بردند 10 میلیون تومان جمع آوری شده و این خانم از زندان آزاد شدند.

بیگدلی اذعان کرد: بسیاری از کسانی در زندان هستند و حکم مربوطه شامل جرائم غیر عمد بوده و به خاطر وضعیت و نوسانات بازار و چک‌های برگشتی راهی زندان شده‌اند چون شاکی خصوصی دارند باید رضایت شاکی در این باره جلب شود.

وی عنوان کرد: اگر در تمام زندگی هوای همدیگر را داشته باشیم خدا هم هوای ما را خواهد داشت چرا که خوشنودی خدا در خشنودی بنده خدا است.

بانوی خیر زنجانی عنوان کرد: انسان تا زمانی که زنده است باید سعی کند اگر موانعی بر سر راه بنده خدایی پیش آمده در حد توان کمک کند و آن را رفع نماید و آثار برکات الهی در زندگی فرد یاری دهنده آشکار می‌شود.

وی ابراز کرد: آزاد کردن زندانی جرائم غیرعمد از زندان برایم دلنشین است از اینکه فردی از زندان آزاد شده و وارد زندگی خود می‌شود خوشحال و خدا را شاکرم که همیشه یار و یاورم بوده و مرا به حال خویش وامگذاشته است.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه در ماه رمضان هستیم کمک‌های خود را هر چند کم باشد کنار هم بگذاریم تا مددرسان در زندان برای زندانیان غیر عمد باشیم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر