logo
امروز : شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۵۰
[ شناسه خبر : ۲۹۸۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان:

3 نفر از اعضای باند تهیه و توزیع مواد مخدر در زنجان دستگیری شدند/ کشف ۵۶ کیلو گرم تریاک از سوداگران مرگ در زنجان

3-نفر-از-اعضای-باند-تهیه-و-توزیع-مواد-مخدر-در-زنجان-دستگیری-شدند-کشف-۵۶-کیلو-گرم-تریاک-از-سوداگران-مرگ-در-زنجان

جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان از تشدید برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر در زنجان گفت: از این قاچاقچیان 56 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

جعفر کردلو در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; از کشف ۵۶ کیلو گرم تریاک در یک عملیات پلیسی و دستگیری ۳ نفر قاچاقچی خبرداد و اظهار کرد: این افراد قصد انتقال مواد به جنوب کشور را داشتند.

وی تصریح کرد: در پی تلاش‌های اطلاعاتی بعمل آمده‌، یک باند از قاچاقچیان مواد مخدر که با شیوه‌های گوناگون اقدام به انتقال مواد مخدر از استانهای جنوبی به مرکز و غرب کشور می‌کردند شناسایی شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان افزود‌: در ادامه تحقیقات انجام شده مشخص شد توسط این افراد یک محموله مواد مخدر از استانهای جنوبی کشور بار گیری و در حال انتقال به استانهای غربی هستند.

وی خاطر نشان کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در یک عملیات ضربتی و هوشمندانه و با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان  یک دستگاه خودرو کامیونت یخچال دار حامل مواد مخدر شناسایی و آن را متوقف کردند .

کردلو ابراز کرد: در بازرسی به عمل آمده از خودرو مقدار ۵۶ کیلو گرم تریاک در یک جایازی حرفه ای کشف شد.

وی گفت: ۳ نفر از اعضای این باند دستگیر شدند‌، همچنین در این عملیات یک دستگاه خودرو پژو پارس نیز توقیف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان بیان کرد: بی‌شک احساس مسئولیت شهروندان در مبارزه با مواد مخدر و جلو گیری از قاچاق کالا و ارائه اطلاعات و اخبار پیرامون این معضل اجتماعی به مرکز فوریت‌های پلیس می‌تواند گام موثری در برخورد با قاچاقچیان و سودا گران مرگ باشد.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر