logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۵۸
[ شناسه خبر : ۲۹۸۰۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان:

عملیات امدادرسانی هلال احمر زنجان در طرح ملی امداد و نجات نوروزی پایان یافت

عملیات-امدادرسانی-هلال-احمر-زنجان-در-طرح-ملی-امداد-و-نجات-نوروزی-پایان-یافت
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: عملیات امدادرسانی به مسافران در قالب طرح ملی امداد و نجات نوروزی پایان یافت، روند امدادرسانی به هموطنان همچنان ادامه دارد.

<!doctype html>

به گزارش موج رسا; غفور آقاجانلو اظهار داشت: طرح نوروزی امداد از 24 اسفند سال گذشته در 11 پایگاه و پنج پست امداد و نجات جاده ای استان آغاز و تا 15 فروردین ادامه داشت.

وی یادآوری کرد: در 80 حادثه برای 373 مسافر نوروزی در جاده های استان امدادرسانی شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: از این تعداد حوادث ثبت شده، 63 تصادف جاده ای بوده که 133 نفر از هموطنان مصدوم شده اند.

آقاجانلو اظهارداشت: در این حوادث بیان شده، 16 نفر از هموطنان در دم جان باختند، 10 مصدوم توسط نجاتگران هلال احمر به مراکز درمانی منتقل و پنج نفر نیز سرپایی مداوا شدند.

وی ادامه داد: در هفت مورد حوادث برف و کولاک جاده ای نیز تیم های عملیاتی هلال احمر 25 مسافر نوروزی گرفتار در این شرایط جوی را در پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای اسکان داده اند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: 128 تیم عملیاتی با 354 نجاتگر در امدادرسانی به هموطنان آسیب دیده از تصادف جاده ای، برف و کولاک، کوهستان و حوادث شهری امدادرسانی کرده اند.

آقاجانلو خاطرنشان کرد: در این سوانح 81 دستگاه آمبولانس، 51 خودروی نجات، 12 ست هیدرولیک نجات و 12ست سبک نجات بکارگیری شده است.

وی تاکید کرد: نجاتگران هلال احمر استان زنجان در زمان حاضر در 11 پایگاه امداد و نجات جاده ای استان بخه صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات امدادی به آسیب دیدگان از حوادث هستند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان از هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با شماره ۱۱۲ برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعت از شبانه روز می توانند تماس برقرار کنند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر