logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۰۶
[ شناسه خبر : ۲۹۷۹۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر‌ شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی استان زنجان:

تغییری در سهمیه سوخت ماشین‌آلات کشاورزی اعمال نشده است

تغییری-در-سهمیه-سوخت-ماشین‌آلات-کشاورزی-اعمال-نشده-است
مدیر‌ شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی استان زنجان با تاکید بر اینکه هیچ تغییری در سهمیه سوخت ماشین‌آلات کشاورزی اعمال نشده است، گفت: تمام کشاورزانی که دارای ماشین‌آلات کشاورزی هستند مطابق با سال گذشته سهمیه سوخت را درخواست کنند، در اسرع وقت این درخواست‌ها بررسی شده و در کارت بانکی مالک دستگاه شارژ می‌شود.

حمید حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: عملیات کشاورزی با ماشین‌آلات اصولا بعد از ۱۵ فروردین آغاز می‌شود و تا این تایم کشاورزانی که دارای ماشین‌آلات کشاورزی هستند از سوخت دوره قبل که ذخیره دارند استفاده می‌کنند.

وی افزود: از ۱۵ فروردین به بعد دریافت سهمیه جدید سوخت ماشین‌آلات کشاورزی آغاز می‌شود، با این حال هیچ تغییری در سهمیه سوخت نسبت با سال قبل رخ نداده است.

مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی استان زنجان گفت: تمام کشاورزانی که دارای ماشین‌آلات کشاورزی هستند مطابق با سال گذشته سهمیه سوخت را درخواست کنند، در اسرع وقت این درخواست‌ها بررسی شده و در کارت بانکی مالک تراکتور شارژ می‌شود.

وی با اشاره به اینکه فصل کشاورزی در شهرستان‌های استان متفاوت بوده و هفت شهرستان استان در فصل بهار، تابستان و پاییز اقدامات کشاورزی را انجام می‌دهند و در فصل زمستان تراکتور کارکردی ندارد گفت: تنها شهرستان طارم هر چهار فصل کشاورزی انجام داده و ماشین آلات کشاورزی در آنجا استفاده می‌شود. 

حبیبی اذعان کرد: سهمیه ادوات کشاورزی در طول ماه‌های اعلامی به تمام تراکتورداران عرضه می‌شود و هیچ مشکلی از لحاظ بابت اختصاص سوخت وجود ندارد.

مدیر‌عامل شرکت ملی پخش فراوده‌های نفتی استان زنجان با اشاره به اینکه تراکتور معمولاً ماهانه بر اساس اسب بخار در حدود 600 تا یک هزار و 200 لیتر سوخت دریافت می‌کند، تصریح کرد: با نظارت‌های انجام شده و بازدید میدانی به این نتیجه رسیده‌ایم که سوختی که به تراکتورها در سطح استان اختصاص می‌یابد کافی است.

حبیبی با اشاره به اهمیت اجرای طرح تخصیص سوخت به ادوات کشاورزی بر اساس شماره انتظامی، نیز گفت: در حال حاضر بالغ بر ۲۱ هزار دستگاه تراکتور فعال در استان موجود است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر