logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۱
[ شناسه خبر : ۲۹۷۸۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مسئول بسیج سازندگی استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا خبرداد:

توزیع 15 هزار بسته معیشتی در ماه مبارک رمضان

-توزیع-15-هزار-بسته-معیشتی-در-ماه-مبارک-رمضان
مسئول بسیج سازندگی استان زنجان با بیان اینکه در سطح استان بسیج جهادی در بحث سازندگی و عمران فعالیت‌های مهمی ارائه داده است گفت: یکی از این اقدامات مربوطه به توزیع 15 بسته معیشتی به نیازمندان در طرح بسیج سازندگی است.

اقبال جهانبخشی در گفت‌وگو با موج رسا;با بیان اینکه در سطح استان گروه‌های جهادی محله محور فعالیت زیادی داشته است اظهار کرد: 200 گروه جهادی محله محور از ابتدای اسفند ماه تا 10 فروردین که این روال تا 20 فروردین ادامه خواهد داشت فعال بوده است.

وی افزود: در عرصه‌های مختلف شاهد فعالیت بسیج سازندگی در سطح استان هستیم از جمله این موارد بحث عمرانی و زیباسازی مدارس در سطح شهر می‌باشد.

مسئول بسیج سازندگی استان زنجان عنوان کرد: توزیع بسته‌های عیدانه از جمله کارهایی که بسیج سازندگی در غالب گروه‌های جهادی انجام داده است.

وی گفت: در بحث ماه مبارک رمضان گروه‌های جهادی با غبارروبی مساجد در ماه مبارک و برگزاری محافل انس با قرآن کریم در سطح استان حضور فعال داشتند.

مسئول بسیج سازندگی استان زنجان اذعان کرد: در بحث گروه‌های جهادی از همه اقشار جامعه در سطح استان در این امر فعالیت داشته و اقشار دانشجویی در این اقدام حضور پررنگی دارند.

 

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر