logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۲۱
[ شناسه خبر : ۲۹۷۶۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اداره کنترل و نظارت جاده‌ای پلیس راه استان زنجان:

روز 13 بدر در استان زنجان بدون تصادف گذشت

روز-13-بدر-در-استان-زنجان-بدون-تصادف-گذشت
رئیس اداره کنترل و نظارت جاده‌ای پلیس راه استان زنجان با اشاره به اینکه حجم تردد در جاده‌ها امروز به دلیل پایان تعطیلات و بازگشت مسافران بالا بود گفت: خوشبختانه 13 بدر امسال بدون تصادف گذشت.

مهدی میناخانی در گفت‌وگو با موج رسا; با بیان اینکه حجم تردد در جاده‌ها امروز به دلیل پایان تعطیلات و بازگشت مسافران بالا بود، اظهار کرد: شاهد اوج ترافیک در روز 13 بدر در همه محورهای بودیم.

وی عنوان کرد: خوشبختانه امروز در محورهای مواصلاتی شاهد هیچ تصادف یا فوتی در اثر حادثه رانندگی نبودیم.

رئیس اداره کنترل و نظارت جاده‌ای پلیس راه استان زنجان عنوان کرد: درخواستی که از مردم در این رابطه داریم حتما به این نظارت‌هایی که از طریق عوامل پلیس راه اعمال می‌شود توجه ویژه داشته باشند. 

وی عنوان کرد: شب گذشته یک مورد فوتی در اتوبان زنجان به تبریز در کیلومتر 51 گزارش شده بود که در این حادثه یک دستگاه سوای پژو 405 علارغم تذکراتی که در رابطه با بستن کمربند ایمنی سرنشینان عقب توسط همکاران و رسانه‌ها اعمال می‌شود به وقوع پیوسته است. 

میناخانی افزود: در این حادثه متاسفانه یک کودک 7 ساله در اثر واژگونی خودرو و خستگی و خواب آلودگی راننده کودک از پنجره به بیرون پرتاب شده و جان باخته است. 

رئیس اداره کنترل و نظارت جاده‌ای پلیس راه استان زنجان تاکید کرد: با توجه به نزدیک شدن به ساعات عصر امروز ترافیک سنگین در محور‌های تهم به چورزق، زنجان به میانه، زنجان به طارم و آزاد راه‌ها وجود داشت.

وی بیان کرد: در محورهای زنجان به بیجار و زنجان به خرمدره با توجه به اینکه از طرفی در مسیر فوق بازگشت مسافرین نوروزی را شاهد بودیم و از طرف دیگر مسافرانی که از استان‌های همجوار وارد محورها شده‌اند ترافیک را سنگین‌تر کرده بود.

میناخانی اذعان کرد: با توجه به بازگشت مسافران نوروزی و با در نظر گرفتن روز طبیعت که مردم در باغات و روستاهای اطراف حضور داشتند و همزمان وارد محورهای شده‌اند شاهد ترافیک سنگینی در محورهای مواصلاتی بودیم.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر