logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۶
[ شناسه خبر : ۲۹۷۶۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان زنجان خبر داد:

آماده باش ۶۷ پایگاه اورژانس در روز طبیعت در زنجان

آماده-باش-۶۷-پایگاه-اورژانس-در-روز-طبیعت-در-زنجان-
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان زنجان گفت: امروز ۶۷ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای اورژانس در سطح استان براي كاهش آسيب‌هاي احتمالي در سيزده بدر آماده باش هستند.

داریوش تقی‌لو در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: امروز ۶۷ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای اورژانس در سطح استان براي كاهش آسيب‌هاي احتمالي در سيزده بدر امسال آماده باش هستند.

وی با بیان اینکه در طول روز‌های گذشته و ایام تعطیلات نوروز ۶۳ پایگاه در حالت آماده‌باش قرار داشت: اما در روز طبیعت علاوه بر پايگاه‌هاي اورژانس مستقر در شهرها و جاده‌ها، ۴ پایگاه ویژه دیگر نیز امروز فعال و جهت ارائه خدمات آماده باش شده است.

تقی‌لو اذعان کرد: تمام امکانات، آمبولانس‌ها، نیروها در سطح آمادگی بالایی قرار دارند و در صورت نیاز ارائه خدمات خواهند نمود.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان زنجان با توصيه به هموطنان در خصوص احتياط بيشتر براي جلوگيري از بروز حوادث ناگوار گفت: اميدواريم امروز بدون حادثه خاصي پايان يابد.

اورژانس با استقرار ۶۳ پايگاه جاده‌اي و شهري در مدت تعطيلات نوروزي، يكي از نهادهاي آماده باش در اين ايام در استان زنجان بود و بیش از سه هزار ماموريت را نيز به انجام رسانده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر