logo
امروز : یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۴۲
[ شناسه خبر : ۲۹۷۶۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
بیانیه/

یوم الله 12 فروردین، روز تحقق آرمانهای والای ملت بزرگ ایران است

یوم-الله-12-فروردین،-روز-تحقق-آرمانهای-والای-ملت-بزرگ-ایران-است
یوم الله 12 فروردین، روز تحقق آرمانهای والا و متعالی ملت بزرگ و مومن ایران اسلامی است.

به گزارش موج رسا; شورای وحدت اصولگرایان استان زنجان بمناسبت فرا رسیدن یوم الله 12 فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران بیانیه‌ای صادر کرد که متن بیانیه به شرح زیر است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

یوم الله 12 فروردین، روز تحقق آرمانهای والا و متعالی ملت بزرگ و مومن ایران اسلامی است که به فضل الهی و با رهبری امام خمینی(ره) سرنوشت نظام سیاسی کشور خویش را تعیین نمودند. رای قاطع ملت در نخستین روزهای بهار 58 به برپایی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، در حقیقت تجلی شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است که هیچگونه وابستگی به ابرقدرت ها و نظام سلطه جهانی نداشته و متکی به اندیشه، همت و اراده فرزندان خویش است.

این حضور بی‌نظیر و عزتمند ملت همیشه سربلند ایران سبب استقرار و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی برپایه اصل ، مبانی و تعالیم مکتب رهایی بخش اسلام عزیز است گردیده که استقلال و آزادی و عدم وابستگی مهمترین دست آورد و ارمغان آن است. 

هم اکنون و پس از سپری بیش از چهار دهه از حیات طیبه و مبارک خود در گام دوم انقلاب اسلامی و تحت زعامت رهبر حکیم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(حفظ الله)به حرکت با صلابت خود در فتح فله های رفیع پیشرفت و تعالی ادامه داده و بحمدالله دارای بنیه درونی قوی و مستحکم است. تا وعده خداوند تبارک و تعالی که همان پیروزی مستضعفین بر مستکبران است، محقق شود.

شورای وحدت استان زنجان ضمن عرض تبریک فرا رسیدن یوم الله 12 فروردین روز جمهوری اسلامی ایران، در ماه مبارک رمضان ماه نزول قرآن و مهمانی خدا و همچنین در آغاز ین روزهای سال جدید که به سال مهار تورم، رشد تولید از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی نامگذاری گردیده با آرزو ی سالی سرشار از سلامتی، موفقیت، خیر و برکت و قبولی طاعات و عبادات برای همگان، امیدوار است.

همه مسئولین کشور و استان اهتمام ویژه ای در تحقق اهداف شعار سال داشته باشند. خداوند متعال ارواح طیبه امام خمینی(ره) و همه شهدای عزیز را با ارواح پاک و مطهر اربابشان حضرت سیدالشهدا (ع) و یاران با وفایش محشور گرداند. انشاءالله     

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر