logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۴۹
[ شناسه خبر : ۲۹۷۵۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه قیدار در گفت‌و‌گو با موج‌رسا:

۱۲ فروردين، روز امامت و روز فتح و ظفر ملت‏ ایران است

-۱۲-فروردين،-روز-امامت-و-روز-فتح-و-ظفر-ملت‏-ایران-است
امام جمعه قیدار با بیان اینکه ۱۲ فروردين، روز امامت و روز فتح و ظفر ملت‏ ایران است، گفت: در این روز ۹۸.۲ درصد مردم ایران به جمهوری اسلامی رای آری دادند.

حجت‌الاسلام علی موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه 12 فروردین روز بزرگ، اما مظلوم و قدرناشناخته در میان مناسبت‌هاى انقلاب اسلامى است، گفت: شاید علت مظلومیت و قدرناشناختگی این روز با عظمت قرار گرفتن این روز در تعطیلات نوروز است و شاید هم دلیل آن عدم فهم عمیق از اهمیت استقرار نظام جمهورى اسلامى است. 

وی افزود: امام خميني در پيامي، اين روز مبارك را روز امامت و روز فتح و ظفر ملت، اعلام كردند و اين رفراندوم را بي‏سابقه خواندند. 

امام جمعه قیدار گفت: در پيام حضرت امام آمده بود: «من به ملت بزرگ ايران كه در طول تاريخ شاهنشاهي، كه با استكبار خود آنان را خفيف شمردند و بر آنان كردند آنچه كردند، صميمانه تبريك مي‏گويم... صبحگاه 12 فروردين - كه روز نخستين حكومت الله است - از بزرگ‏ترين اعياد مذهبي و ملي ماست. ملت ما بايد اين روز را عيد بگيرند و زنده نگه دارند. 

وی اذعان کرد: در طول این سال‌ها مردم عزیز ما، بارها در رفراندوم‌های غیررسمی نظیر راهپیمایی‌های 22 بهمن‌ها، حضور پای صندوق‌های رأی، تشییع پیکر شهدا بویژه تشییع سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی، به خصوص در راهپیمائی 22 بهمن 1401 بعد از یک جنگ ترکیبی تمام عیار آری به جمهوری اسلامی را تکرار کردند.

حجت‌الاسلام موسوی بیان کرد: مردم با حضور خود در صحنه‌های مختلف ثابت کردند که مصمم هستند این راه پر افتخار را با قدرت و اقتدار تمام ادامه دهند و انشاءالله شاهد تحقق وعده حضرت امام خمینی (ره) که فرمود: این انقلاب مقدمه ظهور امام عصر (عج) است باشند و پرچم انقلاب را به صاحب اصلی‌اش بسپارند‌.

وی با بیان اینکه رکن رکین شکل‌گیری، قوام و ثبات نظام جمهوری اسلامی حضور آگانه و اختیاری مردم است، گفت: کلید اصلی حل مشکلات حضور مردم است و حضور مردم هیچگونه جایگزینی ندارد حضور مردم در میدان‌ها و صحنه‌های مختلف تعیین کننده امنیت ملی است.

امام جمعه قیدار با بیان اینکه رکن دوم نیز اسلامیت است گفت: امروز مشکلاتی که استکبار برای نظام ما ایجاد می‌کند مانند تحریم‌ها و... کف پایی است و زبان حال جمهوری اسلامی یا صاحب الزمان است. مقاومت در اثر اتصال است و بالاخره به نتیجه میرسد» و این اعتقاد زلال به مهدویت، عصاره و شالوده رکن دوم یعنی رکن اسلامیت نظام جمهوری اسلامی خواهد بود.

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : رحمانعلی رجبی ] [ ۰۶:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴ ]
باسلام خدمت آقای موسوی امام جمعه فقیدشهرستان خدابنده بسیاربسیار عالی فرمودن هرچقدرمردم پشت نظام باشند نظام قوی خواهیم داشت ومردم هم فقط انتظاردارن دولت مردان به فکرمعشیت مردم هم باشن چون دشمن ما ازهیچ کاری عباندارن وازهرراهی واردمیشوند خداروشکر مردم ایران نیزهوشیار هستند دراین مورد
فرم ارسال نظر